MS Windows
briani 27239
Afinstallere Windows Media Player
Fra : Theis Andersen

Dato : 17-08-04 20:01

Hey

Jeg kiggede lidt rundt på Microsoft's side. Dér fandt jeg ud af, at
Windows Media Player 10 var kommet, men stadig i prøvestadiet. Det
ville jeg gerne prøve, så jeg installerede det. Da der ikke var noget
specielt ved det, ville jeg afinstallere det igen - men det kunne jeg
ikke.

Det der sker, når jeg prøver, er, at tilføj / fjern programmer "lader"
som om, den afinstallerer programmet og installerer den forrige
version af Windows Media Player (9'eren). Men der er altså ikke sket
noget, når den er færdig.

Jeg synes, at jeg har prøvet alt: Tilføj / fjern programmer,
systemgendannelse, slette mappen (!), installere en anden version
oveni. Ingen af delene virker.

Håber, at der er nogen, der har en god ide til, hvad jeg kan gøre for
at få den version 9 tilbage.

Venlig hilsen
Theis Andersen
theisandersen87@hotmail.com

Fra : John

Dato : 17-08-04 23:19

"Theis Andersen" skrev i en meddelelse

> Windows Media Player 10 var kommet, så jeg installerede det. Håber, at der
er nogen, der har en god ide til, hvad jeg kan gøre for at få version 9
tilbage.

Måske.. ved ikke om det virker med 10-eren:

Tryk start/run, og indsæt:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall

Det skulle slette MP.

Mvh John

Fra : Theis Andersen

Dato : 18-08-04 18:53

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message news:<41228464$0$207$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> ved ikke om det virker med 10-eren:

Det kan du tro, det gjorde, John. Mange gange tak for hjælpen. Jeg var
faktisk lige ved at opgive håbet og gøre mig den store ulejlighed at
geninstallere Windows XP. Men med dit glimrende råd er den tanke slået
ud af hovedet igen.

Endnu en gang tak.

Fra : John

Dato : 18-08-04 19:41

> [...]

> faktisk lige ved at opgive håbet og gøre mig den store ulejlighed at
> geninstallere Windows XP. Men med dit glimrende råd er den tanke slået

Jamen det er jo skønt at ku' gi' en hjælpende hånd!

Mvh John :)