www.vildkat.dk
Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 17-08-04 19:53

Hejsa
Er der nogen af jer der ved hvor lang tid der går fra man har sendt en
annonce ind til vildkat.dk til den bliver uploaded på siden?
Jeg sendte en mail igår eftermiddags og den er ikke dukket op endnu :(

Mvh
Carsten

Fra : Jytte

Dato : 17-08-04 20:06

Karen Stricker & Carsten Axelsen wrote:
> [...]
> annonce ind til vildkat.dk til den bliver uploaded på siden?
> Jeg sendte en mail igår eftermiddags og den er ikke dukket op endnu :(

Der går et par dage. Dorthe skal lige have tid, det er jo en side hun helt
frivilligt og på eget initiativ har lavet.
Du må have lidt tålmodighed.

Jytte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-08-04 00:02

> [...]
> annonce ind til vildkat.dk til den bliver uploaded på siden?
> Jeg sendte en mail igår eftermiddags og den er ikke dukket op endnu :(

Som jytte skriver går der nok et par dage.... jeg er sikker på at Dorthe nok
skal sende dig en mail når den er uploaded.... kik evt på hvor længe siden
det er hun sidst har opdateret siden, så kan du få en ide om hvor lang tid
der kan gå.....

--
Knus, Sabina
Jeg har en skøn somalihunkat der savner et nyt hjem.... send mig en