Ny firmware for Siemens S55/S57
Fra : Knud Berggreen

Dato : 17-08-04 17:02

Så er firmware version 91 klar på www.my-siemens.dk
Jeg har ikke installeret endnu...

/Knud

Fra : Peter

Dato : 17-08-04 17:45

Hej.

> Så er firmware version 91 klar

Det har den været i lang tid snart.......

Jeg personligt ser ingen forbedringer i forhold til den forrige firmware.
Er der nogle der kan fortælle hvad de har lavet ??

Mvh.
Peter

Fra : Knud Berggreen

Dato : 17-08-04 19:28

On Tue, 17 Aug 2004 18:45:19 +0200, "Peter" <1@a.dk> wrote:

>Hej.

>Det har den været i lang tid snart.......

Det er ført nu den er blevet officielt annonceret. Reelt set er det
version 910202

>Jeg personligt ser ingen forbedringer i forhold til den forrige firmware.
>Er der nogle der kan fortælle hvad de har lavet ??

Det står på nævnte hjemmeside.

/Knud

Fra : Peter

Dato : 17-08-04 21:31

Hej.

> Det står på nævnte hjemmeside.

Hvis det er dette du mener:

"Benefits of Version 91:
- Improved overall software stability and performance through several
enhancements"

- så siger det ikke ret meget.......

Som sagt så kan jeg ikke mærke nogen forskel overhovedet på min S55...

Jeg har kørt med V91 i omkring 4-5 uger, uden at bemærke noget der er blevet
bedre eller dårligere.....

- jo, måske er den lidt langsommere til at tænde, men det ser jeg ikke som
en fordel....

--
Mvh.
Peter

Fra : Knud Berggreen

Dato : 18-08-04 21:15

On Tue, 17 Aug 2004 22:30:55 +0200, "Peter" <1@a.dk> wrote:

>- jo, måske er den lidt langsommere til at tænde, men det ser jeg ikke som
>en fordel....

Hm. Jeg syntes at min tændte hurtigere.

/Knud

Fra : Rune

Dato : 20-08-04 01:01

Jeg undrer mig over at DR's nye wapportal er holdt op med at virke efter jeg
smed version 91 på. Nogle gode bud på hvorfor, andre wapsider virker fint?

/Rune

Fra : Knud Berggreen

Dato : 05-09-04 10:10

On Fri, 20 Aug 2004 02:00:52 +0200, "Rune" <ungepetersen@privat.dk>
wrote:

>Jeg undrer mig over at DR's nye wapportal er holdt op med at virke efter jeg
>smed version 91 på. Nogle gode bud på hvorfor, andre wapsider virker fint?
>
>/Rune

Jeg tror også at WAP-browseren er blevet opdateret. IKke at det skulle
gøre noget.
Prøv at sende adressen til protalen så vil jeg prøve på min.

/Knud

Fra : Knud Berggreen

Dato : 05-09-04 10:13

> [...]

>Jeg personligt ser ingen forbedringer i forhold til den forrige firmware.
>Er der nogle der kan fortælle hvad de har lavet ??

Jeg ved ikke om det er mig der husker forkert...

Når jeg skal sende SMS står min telefonbog på venstre knap mens
gruppevalg er på højre knap.

Var dette ikke omvendt på version 16?

Det irriterer mig nemlig at på dette ene punkt skal jeg vælge den
modsatte knap i forhold til alle de andre og det syntes jeg ikke at
jeg skulle inden opdateringen.

/Knud

Fra : Jan

Dato : 08-09-04 20:56

Jo det var/er omvendt.

vh
Jan

Fra : Knud Berggreen

Dato : 09-09-04 21:23

On Wed, 8 Sep 2004 21:56:16 +0200, "Jan" <jsle@hotmail.com> wrote:

>Jo det var/er omvendt.

Tak. Jeg har netop gjort Helpdesk opmærksom på dette
irritationsmoment.

/Knud