Disco nr ?
Fra : Morten Larsen

Dato : 17-08-04 11:32

Hej Gruppe
Jeg søger efter navnet på et 'band' lidt i stil med mojo eller den franske
electro-duo som engang væltede rundt med robot-hjelme. I denne sang synger
de 'It will never end' og noget med 'when I think of you... all I know all I
know all I know, that it will never end' Kender nogle dette nr? På forhånd
tak.

Mvh Morten

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 17-08-04 13:22

> [...]
> know all I know, that it will never end' Kender nogle dette nr? På forhånd

Daft Punk havde (har?) svjh et trip med robothjelme.

MvH Mikkel

Fra : Morten Larsen

Dato : 17-08-04 15:42

Ja det er Daftpunk jeg hentyder til mht. stil, men hvem har lavet det nummer
jeg beskriver?

Mvh Morten

Fra : Morten Larsen

Dato : 19-08-04 10:34