Værktøjsvogn - hvor finder jeg en?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-08-04 11:33

Jeg leder efter en værktøjsvogn - den må gerne have skuffer i bunden og et
skab for oven.

Kan det lade sig gøre at finde en som ikke er noget skrammel og som samtidig
er til at få for fornuftige penge?

I så fald hvor, og hvad koster sådan noget sådan ca.?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-08-04 17:04

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
> samtidig er til at få for fornuftige penge?
>
> I så fald hvor, og hvad koster sådan noget sådan ca.?

Prøv at tjekke her, de har måske hvad du søger:
http://www.toolworld.dk/

Ellers er der f.eks. Würtz eller Berner.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mureren

Dato : 17-08-04 19:01

> [...]
samtidig
> er til at få for fornuftige penge?
>
> I så fald hvor, og hvad koster sådan noget sådan ca.?

Det er svært at vide hvad "fornuftige penge" er for dig, og hvor meget du
vil ofre.
Jeg ville købe på ebay, hvor der er nogle fornuftige tilbud, selvom fragten
skal lægges oveni.
(regn med 20-30 euro i fragt, jeg har lige fået en højtryksrenser hjem for
21,50 euro, og det er da en rimelig stor fætter)
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30917&item=5915354414&rd=1
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30928&item=5913945730&rd=1
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30922&item=7916809023&rd=1
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30928&item=5915367223&rd=1
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46496&item=7916257140&rd=1
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30917&item=7916081917&rd=1

Mvh.
Mureren
(der ville vælge den sidste

Fra : John Sahl

Dato : 17-08-04 20:33

Mureren wrote:
> [...]
> (regn med 20-30 euro i fragt, jeg har lige fået en højtryksrenser
> hjem for 21,50 euro, og det er da en rimelig stor fætter)

Apropos. Er der nogen der har erfaring med køb af
alufælge på eBay og hvad det koster at få dem til DK,
både fra Tyskland, England og USA?

BTW, det var en lækker værktøjsvogn dit valg faldt på,
jeg er enig

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk