M50 - Kan den reddes?
Fra : Tomas Jensen

Dato : 17-08-04 09:47

Hej
Sønnen min hoppede i pølen til et housewarming party, her da det var
varmt.... Siemens M 50 hoppede med!
Jeg har haft den skildt ad til atomer, tørret, renset (kontaktspray) og
samlet. Jeg har fået alt til at virke bortset fra, at den ikke kan finde
nettet - heller ikke med andre simkort.
Er der noget at gøre, eller skal den smides ud?

På forhånd tak
Tomas

Fra : Irene

Dato : 18-08-04 20:55

"Tomas Jensen" <hatofjern@jensen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> nettet - heller ikke med andre simkort.
> Er der noget at gøre, eller skal den smides ud?

Jeg tror desværre ikke, at der er noget at gøre ved det. Selvom der er
garanti på, vil den ikke blive repareret, da garantien jo som bekendt ikke
dækker væskeskader og jeg tvivler på, at der er meget du kan gøre ved det
selv, desværre!

Fra : MigSelv

Dato : 18-08-04 21:03

Skild den fuldstændig ad i atomer igen, og læg den et sted, hvor der er
sol / alm. stuetemeperatur - måske op til 14 dage.
Kan nævne at min far har en T68i, som han tabte i saltvand og den kom der
faktisk100% liv igen.

Det ville måske være en god ide at blæse den ren med trykluft.

/MigSelv

Fra : Tomas Jensen

Dato : 19-08-04 13:36

MigSelv wrote:

> [...]
> faktisk100% liv igen.
>
> Det ville måske være en god ide at blæse den ren med trykluft.

Det vil jeg prøve: Jeg har alle ingredienserne
Ellers smider jeg den væk.

Tak for svarene

Tomas