Familiehygge
Fra : dpl

Dato : 17-08-04 09:43

Hejsa
Nu skal man jo være lidt forigtig med at tillægge dyr alt for
menneskelige følelser og hensigter, men jeg kan nu ikke lade være med at
se dette som et udtryk for god gedigen familiehygge!
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/familie.jpg

Viktor er bare en dejlig far, der passer på killingerne når Raisa er
ude, og hjælper til med at vaske og nusse dem. Det er bare en fryd at få
lov til at opleve.

Hilsen Dorthe
http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=10

Fra : Jytte

Dato : 17-08-04 10:05

dpl wrote:
> [...]
>
> Viktor er bare en dejlig far, der passer på killingerne når Raisa er
> ude, og hjælper til med at vaske og nusse dem. Det er bare en fryd at

Hej Dorthe.

Hvor er de bare skønne.
"Heldigvis" er der fyldt helt op her ellers kunne man nemt blive fristet.

Mange hilsener
Jytte

Fra : Freedom

Dato : 17-08-04 11:13

Hvor er de fine, hvor kommer maskegenet fra ved sibirisk katten?

Har de stamtavle?

Iben

Fra : dpl

Dato : 19-08-04 15:24

Hej Iben
Sibirernes maskegener er stort set ligeså gamle som racen selv.
Russerne mener at halv-vilde sibirer omkring Neva-floden parrede sig med
bærere af siameser-gener, og varianten altså opstod her, uden anden
menneskelig indblanding. Heraf kommer navnet neva-masquerade.

Racen har været stambogsført i Rusland siden 1970, men kendes flere
hundrede år tilbage i tiden. Mine egne katte er selvfølgelig alle
stambogsførte.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Denise

Dato : 17-08-04 11:57

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Viktor er bare en dejlig far, der passer på killingerne når Raisa er
> ude, og hjælper til med at vaske og nusse dem. Det er bare en fryd at få

Ih, hvor er de dejlige Ja, det er da familiehygge der vil noget

--
Hilsen Denise

Fra : maz

Dato : 18-08-04 09:50

dpl wrote:
> [...]
> menneskelige følelser og hensigter, men jeg kan nu ikke lade være med
> at se dette som et udtryk for god gedigen familiehygge!

Fantastiskt smukt billede, Dorthe :)
Godt du fik det foreviget. Lige til at blive varm om hjertet af! :)

Maria