Ekstra blæser
Fra : RLJ

Dato : 17-08-04 09:10

Hej NG

Jeg har netop bygget en ny PC som kører super.

MB: Asus P4P800SE - CPU: P4-3.0 GHz
RAM: 2x512MB Kingston DDR 3200
HD: 2 x 60GB IBM - Grafikkort: Asus 9520 256MB o.s.v.

Kabinettet er et Aopen H600 med 1 stk. indbygget blæser.
Herudover har jeg monteret yderligere 1 stk. 80x80mm blæser.

På MB er der stik til 2 ekstra blæsere. Den, jeg selv har monteret,
kører udmærket, MEN, den indbyggede fra ASUS kører IKKE.

Jeg har prøvet at byttet stikkene om, men det skete der ikke noget ved.

Spørgsmål: Kan det tænkes at den indbyggede blæser er termostyret
så den først starter når der bliver for varmt i kabinettet ???

mvh

Ralph

Fra : Allan / Kolding

Dato : 17-08-04 22:57

Hvis den er temp styret er der somregel
en lille pind / føler ved blæseren.
Men derfor burde den køre alligevel.
bare med små omdr.

Der er IKKE noget i BIOS som kan så den fra !!!
Så mon ikke blæseren evt. er defekt.

Allan / Kolding

KLIP