Problemer med MMS på N3200
Fra : ozzie

Dato : 17-08-04 07:49

Hej.
Er der nogen der har haft problemer med at sende MMS på Nokia 3200?
Jeg har et barnebarn der har fået en sådan tlf. og hun har abm. hos Telmore.
Hun er tilmeldt MMS og der er sendt/gemt en opsætning.
Der sker bare det hver gang hun forsøger med at vedhæfte et billede, at
hun får en meddelelse om, at MMS'en ikke kan sendes.
Derimod kan hun godt sende selve teksten hos MMS.
Hvis hun sætter sit simkort i en S/E T310, så sendes MMS'en uden problemer.
Jeg har en mistanke om, at der er en fejl i tlf.
Den er købt i sidste uge hos A-Z med Debitel abn. og derefter låst op af
mig.
Er der andre der har oplevet det samme problem?
m.v.h.
Erling
--
husk: fjern "spam" i min mailadresse
http://www.oz1eee.dk

Fra : ozzie

Dato : 21-08-04 09:39

ozzie skrev:
> [...]
> mig.
> Er der andre der har oplevet det samme problem?
Har nu fået oplysninger fra Telmore vedr. en fejl der kan være i en del
Nokia 3200 telefoner, når man skal sende MMS via TDC's net.
Det er dels en softwarefejl, dels en fejl i TDC's net ifølge Telmores
supporter.
Man arbejder på højtryk hos Nokia for at lave en softwareopdatering, så
MMS'en kan bruges.
Men indtil da - surt show
Erling