Mozilla fejl på BT forside
Fra : Bach|DK|

Dato : 16-08-04 22:48

Ville bare lige høre om der er andre der har oplevet en fejl på BT's
forside.

Det er en Flash fejl som popper op. Jeg har en mistanke om, at det er
den reklame ved siden af "sidste nyt" og "mest læste", som volder
problemer.
Nogen der har oplevet noget lignende?

Bruger Mozilla 1.7.2
--
Michael Bach

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-08-04 22:59

Bach|DK| skrev:

> Ville bare lige høre om der er andre der har oplevet en fejl
> på BT's forside.

Jeg har lige prøvet med Firefox og Mozilla - ingen af dem melder
nogen fejl (men reklamen kan være dynamisk, så den kun dukker op
nogle gange).

> Det er en Flash fejl som popper op. Jeg har en mistanke om, at
> det er den reklame ved siden af "sidste nyt" og "mest læste",
> som volder problemer.

Her er det blot et normalt billede (i Mozilla, i Firefox har
udvidelsen Adblock fjernet reklamen automatisk).
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til