Instrumenter i cockpit
Fra : Kim Bøndergaard Poul~

Dato : 16-08-04 21:34

Hej

Jeg har tænkt mig at tage til Kolding i weekenden for at se om der er et godt tilbud på et nytekkolod. Helst vil jeg jo have det
fastmonteret i cockpittet som fx mine kompasser er.

Men hvad gør man om vinteren? Det kan vel være fristende med al den elektronik let tilgængelig på en offentlig båd opbevarings
plads.

Har en Garmin 128 GPS. Er det muligt at få fornuftige beslag/rammer til den så også den kan monteres i cockpit. Lige nu henter jeg
den frem på sin bøjle hver gang jeg skal sejle

/Kim

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 17-08-04 06:40

Jeg lader mine blive siddende. Når de sættes i sealer og skrues bagfra, så
er det ikke lige til at rende med.

Bjarke