Hvor meget nedslag ved ren handel?
Fra : Morten

Dato : 16-08-04 21:43

Jeg er ved at købe bil i 250.000 kr. klassen. Jeg har ingen bil i bytte.
Derfor ren handel.

Hvor meget nedslag skal jeg kunne forhandle mig frem til hos en
autoriseret/etableret forhandler ?

Hvad er det normale en bilsælger kan tilbyde mig ?

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 21:50

> [...]
> autoriseret/etableret forhandler ?

> Hvad er det normale en bilsælger kan tilbyde mig ?

Hvis det er en NY bil så kan du få et par gulvmåtter en kuglepen og en kop
kaffe i kontantrabat.

Hvis den er brugt så kan man alt efter hvor kedelig og normal bilen er, få
op til (op til) 20.000 Kr.

--
Tom

Fra : Thomas Landberg

Dato : 16-08-04 22:02

> [...]
> kaffe i kontantrabat.
>
> Hvis den er brugt så kan man alt efter hvor kedelig og normal bilen er, få

Du har ikke handlet ny bil i et stykke tid....

På en ny bil til 250.000kr kan man få et sted mellem 5.000-20.000kr rabat
alt efter forhandler, mærke og model. Du kan evt. skrive direkte til mig
hvis du vil have nogle reelle eksempler. Dem vil jeg ikke bringe her. Men
jeg kender flere eksempler på forhandlere der giver rabat end forhandlere
der ikke giver rabat. Har da også hjulpet tre kammerater med rabatter på
7.000kr, 10.000kr og 20.000kr.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 16-08-04 22:03

> Hvis det er en NY bil så kan du få et par gulvmåtter en kuglepen og en kop
> kaffe i kontantrabat.

Eller meget mere - afhængig af mærke og model...

M.v.h.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-08-04 06:29

Tom telepaterede følgende til sin PC:
> Hvis det er en NY bil så kan du få et par gulvmåtter en kuglepen og
> en kop kaffe i kontantrabat.

Hmm.. Da jeg så på ny C2 fik jeg uden forhandling ca. 17.000 kr. i rabat...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 16-08-04 22:42

"Morten" <morten30@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at købe bil i 250.000 kr. klassen. Jeg har ingen bil i bytte.
> Derfor ren handel.

Ved brugt minimum 10% kontant rabat.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 07:54

> [...]
> autoriseret/etableret forhandler ?
>
> Hvad er det normale en bilsælger kan tilbyde mig ?

Ved køb af brugt bil i ren handel har jeg et par eksempler på 10-13% i
rabat...

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Christian Nedergaard

Dato : 20-08-04 14:02

"Morten" <morten30@ofir.dk> wrote in message
> Jeg er ved at købe bil i 250.000 kr. klassen. Jeg har ingen bil i bytte.
> Derfor ren handel.
>
> Hvor meget nedslag skal jeg kunne forhandle mig frem til hos en
> autoriseret/etableret forhandler ?

Du kan jo prøve dem her: www.dinbilforhandler.dk og lad os høre om
resultatet