Firefox extension
Fra : Carl Drud

Dato : 16-08-04 18:07

Ny Firefox extension

http://www.squarefree.com/extensions/adbar/

Carl

Fra : Anders Lund

Dato : 16-08-04 20:18

Carl Drud wrote:

> Ny Firefox extension
>
> http://www.squarefree.com/extensions/adbar/

Lækkert - jeg har gået og overvejet at skifte til Opera, men nu kan jeg
godt se at jeg ikke behøver det alligevel. Tak adbar!

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-08-04 23:34

Anders Lund wrote:

> Lækkert - jeg har gået og overvejet at skifte til Opera, men nu kan jeg
> godt se at jeg ikke behøver det alligevel. Tak adbar!

Hovsa, jeg sprang over første gang, fordi jeg regnede med, at det blot
var endnu en reklamefrasorteringsfidus. Nu skulle jeg så alligevel
kigge.

Jeg må hellere få meldt mig til hos Paypal.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 17-08-04 15:29

On Mon, 16 Aug 2004 19:07:02 +0200, Carl Drud
<carl.drud@myrealbox.com> wrote:

>Ny Firefox extension

Måske er det mig, der ikke forstår ironi el.lign. Men hvad er meningen
med det extension udover at se reklamer, som andre extensions forsøger
at fjerne?

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Anders Lund

Dato : 17-08-04 17:06

Hans Pedersen wrote:

> Måske er det mig, der ikke forstår ironi el.lign. Men hvad er meningen

Ja, det er helt sikkert dig. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Hans Pedersen

Dato : 17-08-04 18:19

On Tue, 17 Aug 2004 18:05:31 +0200, Anders Lund
<anders@andersonline.dk> wrote:

>Ja, det er helt sikkert dig. :)
Beklager min uvidenhed, mr. wiseguy! :P

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Carl Drud

Dato : 17-08-04 15:47

Hans Pedersen wrote:

> Måske er det mig, der ikke forstår ironi el.lign. Men hvad er meningen
> med det extension udover at se reklamer, som andre extensions forsøger
> at fjerne?

Mon ikke for at drille fans af Opera lidt. Der vises reklamer i gratis
versionen af Opera.

http://www.opera.com/graphics/support/service/registration/1024x768-unreg.png

Og så skal Firefox brugere kun betale $19 for at slippe af med dem igen
"51% cheaper than Opera!" som der står i FAQ'en.

Carl

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 17:18

Den 16-08-2004 19:07 skriblede Carl Drud:
> Ny Firefox extension
>
> http://www.squarefree.com/extensions/adbar/

WuuHuuu den skal man da have :D

--