nye dæk
Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 15:22

Hvor er det billigst at købe dæk??

Fra : BorreBoy

Dato : 16-08-04 16:05

<suburan> skrev i en meddelelse
news:smg1i0h3ut6iuoi9riql7o8t1g3ej1d34v@4ax.com...
> Hvor er det billigst at købe dæk??

Det er heldigvis et let spørgsmål. Dækmarkedet er utroligt let at overskue.
Det er absolut ikke svært at finde netop dét dæk man leder efter, der hvor
det er billigst!
Prøv her: http://www.daekonline.dk/Daek.html

Fra : Klaus G.

Dato : 16-08-04 16:26

> [...]
overskue.
> Det er absolut ikke svært at finde netop dét dæk man leder efter, der hvor

Det er bare en dårlig tendens at købe det online, til sidst må de lokale
dækforhandlere se sig nødsaget til at tage mere og mere for at montere dæk,
og afbalancere. Det er ikke sket endnu, men det kommer tror jeg...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Henrik B.

Dato : 16-08-04 17:28

> [...]
dæk,
> og afbalancere. Det er ikke sket endnu, men det kommer tror jeg...

De kunne jo så lade være med at oppeholde en avance på 30 - 40%

M.v.h.

Fra : Mikkel

Dato : 16-08-04 18:09

> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> dæk,
>
> De kunne jo så lade være med at oppeholde en avance på 30 - 40%

Men hvad skal de så leve af?

Og så er priserne på www.daekonline.dk ca. 40-50% under vejl. udsalgspris og
så er det da svært for de små forhandlere at være med...

Fra : Henrik B.

Dato : 16-08-04 18:46

"Mikkel" <ingen@ingen.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvad skal de så leve af?

Dæksalg. Og ellers må de jo udvide forretningsområdet. Brunvarebranchen er
de seneste 10 år blevet presset i avancerne til en trediedel af, hvad den
før i tiden var. Den næste der er på vej samme vej, er hvidevarebranchen.

> Og så er priserne på www.daekonline.dk ca. 40-50% under vejl. udsalgspris
og
> så er det da svært for de små forhandlere at være med...

Hvis nu forskellen kun var 10 - 15% så var der nok flere der lige kørte
forbi "Dæk-Jørgen", og købte nye dæk.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-04 12:57

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
udsalgspris
> og
>
> Hvis nu forskellen kun var 10 - 15% så var der nok flere der lige kørte

Ja så daekonline har ingen omkostninger til udstyr, uddannet personale,
udmålingsudstyr, bygninger m.v.
Er I ikke ved at save den gren over I selv sidder på,
Når alle de små dækforhandlere der skal have 10-20 % mere end daekonline,
hvor ender daekonlines priser så.?
Jeg vil godt se mine dækkoder før de bliver leveret og monteret, samt
kontrollere monteringen.
De der gør det selv eller får en bekendt til at gøre kender vist ikke alle
monteringskoder, og hvordan er udstyret, dækkene er nu engang en vigtig
detalje på en bil.
Så jeg holder mig til Ivan.
--
Møller

Fra : Alias

Dato : 16-08-04 19:10

> [...]
dæk,
> og afbalancere. Det er ikke sket endnu, men det kommer tror jeg...

Det er da ikke noget problem - man har vel selv dækmonterings og
afbalanceringsapparater, eller hva´?
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9 Ghia Stc. - med dækapparater i garagen