GTA San Andreas
Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-08-04 12:06

Lidt halvgammelt nyt, men jeg kunne ikke finde nogen eksisterende tråd
om det så her er lige et link til de der måske ikke har set det endnu
http://www.gouranga.com/info-gtasa-frames.htm

Hele ideen med at holde sig i form og spise korrekt ved jeg ikke helt
hvad jeg synes om (
http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/preview_6103350.html ). Synes
det lyder lidt for meget som noget der hører til i et Sims spil.

Ellers lyder det bare RIGTIG godt!
Hvis de lige kan få fikset replay funktionen så den gemmer i standard
AVI/MPEG/DivX med lyd så ville det bare være rigtig godt :)

Man kan måske frygte der vil gå lidt GTA3 i det med bandekrige [1], men
hvis GTAVC er tonedannende så er det forhåbentlig helt ude af billedet nu.

Det bliver bedre end juleaften... tror lige jeg venter et 6-9måneders
tid endnu med at købe nyt grafikkort :)

/Robert

[1]
I GTA3 kunne man jo til sidst dårligt bevæge sig udenfor en dør uden der
var en eller anden bande efter en.

Fra : Jim

Dato : 16-08-04 20:38

Nu står der ganske vist på siden:
http://www.gouranga.com/info-gtasa-frames.htm
at PC release er ca 6mdr efter PS2, men er der nogen oplysninger om hvornår
vi i det mindste kan få en demo?