Hvordan fjernes skæremærkerne i Word??
Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 23:09

Jeg har ledt højt og lavt efter hvordan jeg fjerner de gråtonede
skærmemærker, som er omkring mine dokumenter - og som kommer med på
udskrifterne - men forgæves (både i Word og i printerindstillingerne).

Er der en venlig sjæl, som vil fortælle mig hvordan jeg kommer af med
skæremærkerne?

Venlig hilsen
Annie

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-08-04 23:41

Her
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=3f7fbb47%240%24547
68%24edfadb0f%40dread11.news.tele.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%2
6ie%3DUTF-8%26q%3Dsk%25C3%25A6rem%25C3%25A6rke%26meta%3Dgroup%253Ddk.*
har Linnea givet en løsningsmodel sidste år.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 12:09

Hej Kurt,

Tak for link. Desværre var det ikke en løsning der hjalp mig ved at ændre
sprogindstillingen, som er på dansk/engelsk.
Jeg søger videre.

Hilsen
Annie

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-08-04 21:58

> [...]
>
> Tak for link. Desværre var det ikke en løsning der hjalp mig ved at ændre
> sprogindstillingen, som er på dansk/engelsk.

Jeg går ud fra, at det er i alle dine dokumenter at du har problemet - også
hvis du laver nye?
Så burde det hjælpe at slette normal.dot som indeholder diverse
indstillinger og tildeler disse til alle dokumenter.
Næste gang du åbner word laves der automatisk en ny normal.dot i den
oprindelige standardversion, og så burde skæremærkerne ikke følge med.

Kurt

Fra : Finn

Dato : 18-08-04 11:56

Omdøb hellere normal.dot til normalold.dot.
Effekten er den samme, men du beholder muligheden for at importe de af dine
gamle indstillinger du har brug for

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-04 12:17

"Finn" <FinnNOMAIL@dk> skrev i en meddelelse
> Omdøb hellere normal.dot til normalold.dot.
> Effekten er den samme, men du beholder muligheden for at importe de af
dine
> gamle indstillinger du har brug for

De test jeg har foretaget med dette har ikke kunnet afhjælpes med
sletning/omdøbning af normal.dot. Det er "kun" den med sprogindstillingen,
som dutter.

Hilsen
Linnea

Fra : Linnea

Dato : 18-08-04 06:14

> Tak for link. Desværre var det ikke en løsning der hjalp mig ved at ændre
> sprogindstillingen, som er på dansk/engelsk.
> Jeg søger videre.

Jeg vil da gerne være med til noget yderligere test, men så vil vi nok være
nødt til at maile et par skærmdumps frem og tilbage. Har du mod på det
Annie? Så kan vi jo altid fortælle om vores succes/fiasko her i gruppen
efterfølgende)

Mvh
Linnea