messenger i T630
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 15-08-04 20:25

Hej

Jeg har lige købt en T630, hvorpå jeg regnede med at messenger lå.

Jeg kan ikke finde messenger, nogen ideer??

M.V.H
J.W

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-08-04 20:49

Jimmi Wolff skrev:

> Hej

Hej

> Jeg har lige købt en T630, hvorpå jeg regnede med at messenger lå.

Hvorfor regnede du med det?

> Jeg kan ikke finde messenger, nogen ideer??

Jep - Hit google og søg efter fx. emessenger eller lign.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jacob Hansen

Dato : 17-08-04 18:36

"Jimmi Wolff" <jimmi1311"FJERN_DETTE"@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har lige købt en T630, hvorpå jeg regnede med at messenger lå.

> Jeg kan ikke finde messenger, nogen ideer??

den hedder mine venner, men kan endtil videre ikke bruges med msn og icq, du
kan bruge yamingo.dk til at lave en bruger.

Mvh Jacob

Fra : Jacob Hansen

Dato : 17-08-04 18:38

> den hedder mine venner, men kan endtil videre ikke bruges med msn og icq,
du
> kan bruge yamingo.dk til at lave en bruger.

www.yamigo.com mener jeg selvfølig

Mvh. Jacob

Fra : Webasto

Dato : 19-08-04 23:11

Jeg opfatter det som noget udbyderafhængigt det der "Mine Venner" i en
T630.

Jeg bruger selv det her til ICQ via GPRS og der virkede fint på min gamle
T610 og også nu på min T630:

http://cmessenger.cleverlance.com/en/index.jsp

Det er faktisk ufattelig billigt i drift ved en GPRS-pris på 10,-/MB.
Jeg har testet med ca en times ICQ via GPRS med jævn korrespondance til at
koste ca. 50 øre.
Håber nu bare at der snart at der kommer en udvidelse med Skype tekstchat.

Robert