Aircom?
Fra : Irene

Dato : 15-08-04 20:01

Nogen der har noget at sige om Aircom - godt eller skidt?
Overvejer at købe en tlf derfra..

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 15-08-04 20:05

Har ikke gode erfaringer.

Sendte kontakt, som var forkert udfyldt, smed rørede på midt i en samtale
osv...

--

/Kenneth Koustrup

Fra : Carsten Søndergaard

Dato : 15-08-04 20:09

Jeg har købt hos Aircom et par gange, det har kun været posivt
Mvh Carsten

Fra : Per Thomsen

Dato : 17-08-04 10:36

> Jeg har købt hos Aircom et par gange, det har kun været posivt
> Mvh Carsten
Ditto her.

Per

Fra : TommyF

Dato : 15-08-04 20:52

On Sun, 15 Aug 2004 21:00:49 +0200, "Irene" <irs@zurfer.dk> wrote:

>Nogen der har noget at sige om Aircom - godt eller skidt?
>Overvejer at købe en tlf derfra..

En handel, fortød, ringede og emailet dem, det var ok de afmeldte alt,
men alligevel kom en regning fraTDC ABB, 1 måned senere, de havde ikke
afmeldt noget, som jeg sendte pakken tilbage til dem fik pengene
tilbage fra dem, men måtte selv slås med TDC for at være sikker på at
jeg ikke skulle hænge på et ABB i 1/2 år.

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : J

Dato : 16-08-04 18:11

Har nu altid kun fået god service der. Alle kan jo fejle...

Men det er en god ting at få sådan noget, som anullering af abonnement på
skrift.
Der skulle også meget gerne stå i dine vilkår hvordan du anullerer en
oprettelse.

Mvh. J.

Fra : TommyF

Dato : 17-08-04 17:06

On Mon, 16 Aug 2004 19:11:04 +0200, "J" <jens@REMOVEcrazyslagelse.dk>
wrote:

> [...]
>skrift.
>Der skulle også meget gerne stå i dine vilkår hvordan du anullerer en
Har prøvet, men hvad nytter det når de ikke sender et brev til mig med
ovenstående, TDC vil heller ikke sende noget skriftligt til mig, har
spurt dem, næ, jeg må bare stole på at de husker at strege mig en
gang. Men heldigvis har jeg 2 Emails hvor AirCom har skrevet at de har
afmeldt det hele, og et senere hvor de skriver at de har glemt at gøre
det og NU bliver det gjort, men jeg har selv sørget for det hos TDC,
men selv der kom der en rykker 1. næste måned, den har de dog nu
streget, men jeg er spændt på om der også kommer en den næste 1.

Men en skriftlig opsigelse eller lade mig tale med den controller der
følger sagen vil den ikke, jeg har spurt pænt.

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/