Blev I væk?? Var: Hundetur i Århus S
Fra : pops2

Dato : 15-08-04 20:08

Hejsa!
Vi havde en hyggelig og varm dag på stranden, men vi kunne ikke finde jer?
Det er lidt ked af!
Hilsen Pernille og Frida

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-08-04 20:13

pernille_kressel@yahoo.com (pops2) writes:

> Vi havde en hyggelig og varm dag på stranden, men vi kunne ikke finde jer?
> Det er lidt ked af!

Jeg havde sagt, at det ikke var sikkert at jeg kom. Og da min krop så
var meget imod mig i morges, valgte jeg en stille spilleeftermiddag i
stedet for.

Og sådan vil det desværre altid være med mig. Jeg kan aldrig være 100%
sikker før samme morgen.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt