Ju-On / The Grudge!
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-08-04 19:40

http://www.apple.com/trailers/lions_gate/ju-on.html

http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/the_grudge/

Det er den Japanske og den Amerikanske..... Føj den ser da creepy ud!

Men jeg har et spørgsmål, er der nogle der ved om disse er produceret på
samme tid til blot det Amerikanske og det Japanske publikum? Eller er
situationen den samme som med The Ring / Ringu ?

Jeg glæder mig til den i begge versioner!

Mvh. Martin

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-08-04 19:48

On Sun, 15 Aug 2004 20:40:05 +0200, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>situationen den samme som med The Ring / Ringu ?
>
>Jeg glæder mig til den i begge versioner!

Du kan få Ju-On 1 +2 (de japanske) på dvd de er ikke helt nye fra
sidste år tror jeg nok.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-08-04 20:35

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message

> Du kan få Ju-On 1 +2 (de japanske) på dvd de er ikke helt nye fra
> sidste år tror jeg nok.
>
> Mvh
>
> MA

Har du set den/dem? Er det noget værd?

Mvh. Martin

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-08-04 23:10

On Sun, 15 Aug 2004 21:34:45 +0200, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

>Har du set den/dem? Er det noget værd?
>
>Mvh. Martin

Jeg har begge i samlingen har dog kun set den første og den er ikke så
ringe enda, hvis man er til asiatiske spøgelser7haunted house film.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : ML-78

Dato : 15-08-04 21:35

Morbid Angel skrev:

> Du kan få Ju-On 1 +2 (de japanske) på dvd de er ikke helt nye fra
> sidste år tror jeg nok.

Har du et link til dem? Der var godt nok noget snak om at de skulle
udkomme men jeg har aldrig set dem dukke op.

ML-78

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-08-04 23:13

DDDhouse har:
http://www.dddhouse.com/dddhouse/en/index.jsp?action=productDetail&productID=3203
http://www.dddhouse.com/dddhouse/en/index.jsp?action=productDetail&productID=3626

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : ML-78

Dato : 16-08-04 08:04

Morbid Angel skrev:

> DDDhouse har:

> [...]

Ok. Jeg troede du talte om de originale Ju-On 1+2, altså tv-versionerne
(eller hvad de nu var). Det er dem jeg kigger efter

ML-78

Fra : Morbid Angel

Dato : 16-08-04 11:00

On Mon, 16 Aug 2004 09:04:15 +0200, "ML-78"

Nej de lader vente på sig :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Tenzel Kim

Dato : 20-08-04 00:18

ML-78 wrote:
> Ok. Jeg troede du talte om de originale Ju-On 1+2, altså tv-versionerne
> (eller hvad de nu var). Det er dem jeg kigger efter

Er det ikke originalerne? Billederne får mig da til at tænke på dem som
var oppe i de danske biografer. Jeg var overbevist om at det var
originalerne.

Tenz.

Fra : ML-78

Dato : 20-08-04 07:18

Tenzel Kim skrev:

> Er det ikke originalerne? Billederne får mig da til at tænke på dem
som
> var oppe i de danske biografer. Jeg var overbevist om at det var
> originalerne.

Dem Morbid Angel linkede til er genindspilningerne. Originalerne har
ikke "The Grudge" i titlen.

ML-78

Fra : Tenzel Kim

Dato : 20-08-04 13:30

ML-78 wrote:
> Dem Morbid Angel linkede til er genindspilningerne. Originalerne har
> ikke "The Grudge" i titlen.

Ok. Kan dog ikke helt se hvordan det kan være genindspilninger for når
jeg kigger på den første Ju-On på imdb:
http://www.imdb.com/title/tt0330500/combined lyder den overhovedet ikke
som filmudgavere.

De kan dog godt være bygget over samme grundide.

Tenz.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-08-04 17:41

>tv-versionerne

>som
>
>Dem Morbid Angel linkede til er genindspilningerne. Originalerne har
>ikke "The Grudge" i titlen.

Det er originalerne. At DDDhouse.com har valgt at tilføje 'The Grudge' i
titlen er deres valg. Det gjorde Nordisk Film også, da den første var
oppe i biografen sidste år. Den havde premiere i Imperial i midten af
novenber.

Peter

Fra : ML-78

Dato : 20-08-04 18:24

Peter Rongsted skrev:

> Det er originalerne.

Nej, det er "Ju-On: The Grudge" 1 og 2. Altså genindspilningerne.

> At DDDhouse.com har valgt at tilføje 'The Grudge' i
> titlen er deres valg.

Det er fordi de hedder sådan. De sælger slet ikke tv-versionerne.

ML-78

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-08-04 13:46

ML-78 wrote:
> Nej, det er "Ju-On: The Grudge" 1 og 2. Altså genindspilningerne.

Jeg tillader mig lige at spørge en gang til hvad det er der gør dem til
genindspilninger for så vidt jeg kan se er tv-filmene og biograffilmene
vidt forskellige. En genindspilning burde vel grundlæggende have stort
set samme historie.

Tenz.

Fra : ML-78

Dato : 22-08-04 14:36

Tenzel Kim skrev:

> [...]
biograffilmene
> vidt forskellige. En genindspilning burde vel grundlæggende have stort

Jeg har ikke set tv-versionerne, så jeg kan ikke besvare det. De
anmeldelser jeg har set kalder "The Grudge" for genindspilninger. Ud fra
plottet som gengivet på IMDB kan jeg dog ikke se hvad du mener er så
forkelligt - det svarer da nogenlunde til det der sker i den første
"Ju-On: The Grudge"?

ML-78