Nokia 6230 og Bluetooth
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 15-08-04 19:12

Hjælp - jeg har fået sådan et montrum. men jeg kan ikke slå bluetooht til.
jeg har lavet den "synlig" men når jeg vil slå bluetooth til springer den et
skærmbillede tilbage

nogen gode ideer??

Peter

Fra : Per Krabbe

Dato : 15-08-04 20:25

til. Jeg har lavet den "synlig" men når jeg vil slå bluetooth til springer
den et skærmbillede tilbage nogen gode ideer?? Peter<<

Jeg har en 6230 oss - og den fungerer perfekt med BT

Skal du ikke bare acceptere -

Hvad skal du have den koblet sammen med ?

pkc

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 15-08-04 21:23

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> wrote in message

> [...]
>
> Jeg har en 6230 oss - og den fungerer perfekt med BT
>
> Skal du ikke bare acceptere -
>
> Hvad skal du have den koblet sammen med ?

HP 2210

Peeter

Fra : Per Krabbe

Dato : 16-08-04 17:36

> HP 2210

Ok - ingen anelse - jeg har koblet med headset og en Dell bærbar

pkc

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-08-04 20:17

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> wrote in message
> [...]
> jeg har lavet den "synlig" men når jeg vil slå bluetooth til springer den

Iflg TDC sælger er det de nye nokia telefoner der har en ny type bluetooth,
som ikke virker med f.eks. HP lomme PCere

PIS

Peter

Fra : JMo.

Dato : 17-08-04 22:03

Peter K. Nielsen wrote:

> Iflg TDC sælger er det de nye nokia telefoner der har en ny type
> bluetooth, som ikke virker med f.eks. HP lomme PCere

Det nye er at man er begyndt at bruge "Combination key pairing", hvor man
tidligere har brugt "Unit key pairing".

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-08-04 23:41

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote in message

> Det nye er at man er begyndt at bruge "Combination key pairing", hvor man
> tidligere har brugt "Unit key pairing".

bare underligt at sælgeren sagde no prob for 2 dage siden da jeg skulle købe
tlf

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 18-08-04 00:40

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> wrote:

>"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote in message

>bare underligt at sælgeren sagde no prob for 2 dage siden da jeg skulle købe
>tlf

Det er ikke uden problemer. Men der findes en patch til HP iPAQ 2210, så
den virker sammen med 6230. Har ikke lige en link, men prøv google. Søg
på: "Combination key pairing nokia"

Peter