Medimport af akvariefisk
Fra : HD

Dato : 15-08-04 19:01

Bliv medimportør af akvariefisk, forventer næste sending sidst i september,
importer dine fisk meget billigt, se www.akvarieimport.dk for udvalg samt
fiskefoder til billige priser.

Fra : Carsten Gall

Dato : 15-08-04 22:20

"HD" <hansdanielsson@hansd.dk> skrev i en meddelelse
> Bliv medimportør af akvariefisk, forventer næste sending sidst i
september,
> importer dine fisk meget billigt, se www.akvarieimport.dk for udvalg samt
> fiskefoder til billige priser.

Kiggede på siden!!

De priser på foder, er da helt i skoven.

Avifauna tager kr.279,- for 10 liter af de samme foder, som her kan købes
kr. 416.83!!!
Virkelig et tilbud der rykker!!!!

Samtidigt er der mere eller mindre forvirring om hvilke familier de
forskellige fisk tilhører
f.eks så vidste jeg ikke at labyrintfisk også indehold regnbuefisk!

Carsten

Fra : ibber

Dato : 16-08-04 10:24

Al begyndelse er svær, og så skal der også altid være nogen kværulanter, der
gør opmærksom på at man tager for meget for varen.
Det er ikke nemt at tjene penge i dag.

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-08-04 10:48

"ibber" <1223@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Al begyndelse er svær, og så skal der også altid være nogen kværulanter,
der
> gør opmærksom på at man tager for meget for varen.
> Det er ikke nemt at tjene penge i dag.

Hvis man ikke vil betale næsten dobbelt så meget for en vare, er man altså
kværulant ??
I så fald er jeg gerne en kværulant

Mvh Ole

P.S. Hvad er du så, når du kværulerer over at nogle ikke vil betale næsten
dobbelt pris ??

---

Fra : hansi

Dato : 21-08-04 12:28

Beklager mit indlæg, skulle nok have været ovre i dk.vittigheder.
Var ikke klar over i ikke havde humoritisk sans.

Fra : Jørgen

Dato : 16-08-04 12:57

"HD" <hansdanielsson@hansd.dk> skrev i en meddelelse
> Bliv medimportør af akvariefisk, forventer næste sending sidst i
> [...]
Bare alene det at man benytter dk.fritid.dyr.akvarium til at annoncere eet
eller andet betyder, at det er dybt useriøst.
Priserne er helt hen i vejret. Det kan kun have interesse for folk der bor
ude i 7. kartofeflrække, der hvor KRAGERNE vender.
For almindelige mennesker, der ikke vil lade sig narre af smarte tilbud -
HOLD JER LANGT VÆK.
Hilsen
Jørgen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-08-04 16:30

"Jørgen" <jjgas@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> der bor ude i 7. kartofeflrække, der hvor KRAGERNE vender.
> For almindelige mennesker, der ikke vil lade sig narre af smarte

Hvad får dig til at tro at de skulle være lettere at snyde? Herude slikker
man sig om munden, når der kommer en dum køwenhavner, man kan plukke ))

Hilsen
Jan
--
Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net

Fra : Lene Sørensen

Dato : 16-08-04 15:46

"HD" <hansdanielsson@hansd.dk> skrev i en meddelelse
> Bliv medimportør af akvariefisk, forventer næste sending sidst i
> [...]

Det som jeg spekulere lidt på er, hvor mange er egentlig interesseret i at
få fisk fra Tjekkiet? Jeg har hørt en del dårligt om kvaliteten af fiskene
derfra, måske har det ikke noget på sig, men jeg ser sådan på det, at det
der koster noget ved at have akvarium er el, vand og foder.
Fiskene har man jo gerne i mange år, og skulle gerne være nogen man kan gå
og glæde sig over længe, så det er efter min mening ikke der man skal
forsøge at spare penge, ved at købe Tjekkiske fisk. Måske kommer det også an
på hvilke fisk man er interesseret i, om det i det hele taget betyder noget
hvordan fiskene er opdrættet, min interesse er Tanganyika, og jeg kunne ikke
finde på at købe noget der kommer fra Tjekkiet. Jeg ved at Ciklidebørsen
lige har fået en stor sending hjem fra Tjekkiet, jeg er ret ny inden for det
at have akvarium fisk, så jeg ved faktisk ikke om det er normalt at mange
forhandler får sine fisk derfra.

MVH Lene

Fra : Carsten Gall

Dato : 16-08-04 16:15

"Lene Sørensen" <lene@saijoto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> derfra, måske har det ikke noget på sig, men jeg ser sådan på det, at det
> der koster noget ved at have akvarium er el, vand og foder.

Jeg kommer en del i en butik, hvor de får også fisk fra Tjekkiet,
lejlighedsvis.
Kvaliteten er der ikke noget at udsætte på, men som altid, kan der være
smuttere.
Sådan som jeg har forstået det, er det ikke en stor exportør der laver
det hele, men en masse små,
faktisk helt ned på privat mands basis, at fiskene bliver opdrættet. Ved
bestillinger køres der rundt og samles op
indtil bestillingen skal af sted, hvad enten de sender det eller selv
kommer op med varen.

Carsten