Landrover: Freelander/Discovery
Fra : sailor99

Dato : 15-08-04 19:05

Hej!

Fra hvornår kom der dieselmotorer fra BMW i ovennævnte? 2,0 D og 2,0 TD(i)

Er der "almene" problemer med de nyere årgange, 1998 - 2004?

Mvh
Georg

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 15-08-04 20:11

> Fra hvornår kom der dieselmotorer fra BMW i ovennævnte? 2,0 D og 2,0
> TD(i)
Hvis du seriøst overvejer at købe ville jeg spørge på ww.dlrk.dk og derefter
uden videre melde mig ind.
Men jeg mener ikke lige at BMW har lagt motor til disse. I så fald kun den
nyeste Disco. Range Roveren fik jo en sekscyl. diesel fra BMW på 3,0 liter.
TD5 motoren er iøvrigt udmærket hvis det er det du tænker på.

> Er der "almene" problemer med de nyere årgange, 1998 - 2004?
Ingen anelse. Men freelanderen går ikke for at være den mest pålidelige Land
Rover. Men alt afhænger jo af kærlighed.

FOCs
RR 84'