problem med langsom opstart!
Fra : Jens Chr. Christians~

Dato : 09-05-01 20:11

Problemet er at computeren, som er en 1000 mhz, starter utrolig langsom op
siden jeg har fået netværkskort i.

Hvad skal jeg gøre for at den starter nornalt op igen med netkort i
selvfølgelig...

skriv til: jenscc_t@post.tele.dk

Fra : FeZ

Dato : 09-05-01 20:49

"Jens Chr. Christiansen" <jenscc_t@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Problemet er at computeren, som er en 1000 mhz, starter utrolig langsom op
> siden jeg har fået netværkskort i.
>
> Hvad skal jeg gøre for at den starter nornalt op igen med netkort i
> selvfølgelig...

Har du givet netkortet en IP-adresse? Hvis ikke er det højst
sandsynligt det der gør at det tager lang tid.
--
FeZ.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-05-01 21:08

On Wed, 9 May 2001 21:10:46 +0200, "Jens Chr. Christiansen"
<jenscc_t@post.tele.dk> wrote:

> Problemet er at computeren, som er en 1000 mhz, starter utrolig langsom op
> siden jeg har fået netværkskort i.

Hvis du har konfigureret den til at køre DHCP, men ikke har en
DHCP-server, så vil du opleve netop det. Giv dit netkort en fast
adresse, og det vil virke meget bedre.

-A

Fra : Jens

Dato : 09-05-01 22:45

> Hvis du har konfigureret den til at køre DHCP, men ikke har en
> DHCP-server, så vil du opleve netop det. Giv dit netkort en fast
> adresse, og det vil virke meget bedre.

Endnu bedre, så deaktiver netkortet hvis du alligevel ikke skal bruge det !

Jens

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 09-05-01 21:24

<jenscc_t@post.tele.dk> wrote:

>Hvad skal jeg gøre for at den starter nornalt op igen med netkort i
>selvfølgelig...

Give den en fast IP-adresse.
--
Per K. Nielsen