Hjælp til GPRS på Siemens M55
Fra : -=Cabbi=-

Dato : 15-08-04 15:56

Hejsa her i gruppen

Jeg tilmeldte mig GPRS hos telmore for ca en uge siden og har endnu ikke
fået det til at køre når jeg vil på nettet med min GPRS forbindelse siger
den "Fejl ved GPRS-forbindelsen" men når jeg logger på med min CDS
opkaldsprofil ryger jeg lige på

Jeg har snakket både med Siemens og Telmore og de siger at det er min
opsætning

Jeg har både fået tilsendt en GPRS profil og selv prøvet at sætte den op men
lige meget hjælper det den kan bare ikke

Her er min GPRS opsætning

Dataservice MMS,WAP

Forb.-profil:Telmore Gprs
APN:wap
Bruger:
Adgangskode:

Profiler

Profilnavn:TDCmobil
IP-adresse:194.182.251.015
IP-port:9201
Startside:http://wap.tdkmobil.dk/
GPRS-udløbstid:60Minutter
CDS-udløbstid:60Sekunder
Forb.-profil:Telmore Gprs

Er der nogle der kan finde ud af hvad der kan være galt ?????

MVH
Henrik

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-08-04 19:31

"-=Cabbi=-" <cabbi@transport.dk> wrote in

> Startside:http://wap.tdkmobil.dk/

Den rigtige side er: http://wap.tdcmobil.dk/

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : -=Cabbi=-

Dato : 15-08-04 19:53

Har rettet det men det hjalp ikke
Kan se det kommer nogle prikker rundt om GPRS mærket mellem batteri og
antenne når jeg har prøvet at bruge GPRS

Fra : TommyF

Dato : 15-08-04 20:49

On Sun, 15 Aug 2004 20:53:26 +0200, "-=Cabbi=-" <cabbi@transport.dk>
wrote:

>Har rettet det men det hjalp ikke
>Kan se det kommer nogle prikker rundt om GPRS mærket mellem batteri og
>antenne når jeg har prøvet at bruge GPRS
Du er ikke alene, min kan godt komme på nettet, men ikke gemme en
download på mobilen, den siger jeg har for lidt hukommelse selv om jeg
har 1.7GB fri.
Siemens C60+Tellmore, måske ikke en god kombi.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-08-04 00:49

> Har rettet det men det hjalp ikke
> Kan se det kommer nogle prikker rundt om GPRS mærket mellem batteri og
> antenne når jeg har prøvet at bruge GPRS

Det betyder bare at din telefon kan se at der er gprs tilgængelig på
netværket.

Jeg har en s55 og har slet ingen profil i wap, mms. I stedet har jeg en
profil som i apn værdien har ordet 'internet' i stedet for 'wap' og
derudover er det samme som dig, i Mail, Java, RMS.

Derudover er mine indstillinger de samme som dig.

Jeg bruger kun min telefon til at tjekke mail vha. pop3 klienten i
telefonen - jeg kan dog også bruge wap sider såsom wap.krak.dk o.l.

Jeg bruger ikke MMS

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'