MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Aida32
Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-08-04 15:34

jeg ved ikke helt hvor dette programspørgsmål hører hjemme og da det
fortæller info om windows og pc generelt prøver jeg her

bliver det ikke længere opdateret?

når jeg vil downloade det sendes jeg over på aidas officielle side der ikke
er til meget gavn - kan det ikke hentes mere? - eller opdateres - der er vel
ikke meget ved et prog der ikke kan opdateres...

findes der ligeså gode alternativer - mht oplysninger og ikke mindst
temperaturer
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-08-04 15:47

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
vel
> ikke meget ved et prog der ikke kan opdateres...

På siden nævnes det at Lavalys har overtaget og det der tidligere
hed AIDA32 er blevet til Lavalys Everest.

http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1
Her kan den gratis Home version hentes.
--
Peter J

Fra : InnDevelop

Dato : 15-08-04 15:32

prøv evt www.inndevelop.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-08-04 15:55

On Sun, 15 Aug 2004 16:33:41 +0200, sniper_Nolight wrote:

> jeg ved ikke helt hvor dette programspørgsmål hører hjemme og da det
> fortæller info om windows og pc generelt prøver jeg her
>
> bliver det ikke længere opdateret?

Prøv og læs her
http://aida32.hu

> når jeg vil downloade det sendes jeg over på aidas officielle side der ikke
> er til meget gavn - kan det ikke hentes mere? - eller opdateres - der er vel
> ikke meget ved et prog der ikke kan opdateres...

Tjae... kan du ikke bare bruge den seneste version (3.93) af Aida? Har du
smidt installationsfilen væk?
http://www.filemirrors.com/search.src?type=begins&file=aida32ee_393&action=Find

At Aida ikke opdateres mere, bliver det jo ikke dårligere af. Bare behold
dit gamle kompatible hardware... det er iøvrigt også det billigste

http://www.lavalys.com/products.php?lang=en
http://www.sisoftware.net/?langx=da

--
Mvh. Lars

Fra : John

Dato : 15-08-04 15:58

"sniper_Nolight" skrev i en meddelelse

> bliver det ikke længere opdateret?

Nej, efterfølgeren hedder Everest:
http://majorgeeks.com/download.php?det=4181

> findes der ligeså gode alternativer - mht oplysninger

Evt Sandra:
http://www.download.com/SANDRA-Standard/3000-2086-10299390.html?tag=lst-0-1
Se også Belarc Advisor: http://www.belarc.com/free_download.html

Mvh John

Fra : Dino

Dato : 15-08-04 17:24

Den 15-8 2004 skrev sniper_Nolight i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> der ikke er til meget gavn - kan det ikke hentes mere? - eller
> opdateres - der er vel ikke meget ved et prog der ikke kan

I april måned fik Tamás Miklós job som CTO og Executive Vice President of
Software Engineering Research & Development hos Lavalys.

Aida32 findes ikke mere, men Lavalys har et program som hedder Everest
(findes i en freeware version) og ligner Aida32 på en prik...

<http://www.lavalys.com/products.php?lang=en>

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-08-04 20:14

Hey tak til alle postere! - jeg fik den info jeg skal bruge

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-08-04 21:00

Dino wrote:

> Everest (findes i en freeware version) og ligner Aida32 på en prik...

Det bliver den ikke ved med at være.

Jesper G. Poulsen