Åbne to sider med ét tryk
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 15-08-04 15:10

Jeg har et link i en indholdsside, når der bliver trykket på den vil jeg
gerne have at der kommer en ny side både i top frame og hoved frame, kan
dette lade sig gøre?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-08-04 15:26

Jakob Johannessen wrote:
> Jeg har et link i en indholdsside, når der bliver trykket på den vil
> jeg gerne have at der kommer en ny side både i top frame og hoved
> frame, kan dette lade sig gøre?

Ja, med javascript.

FUT: news:dk.edb.internet.webdesign.clientside

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Dan Molberg

Dato : 15-08-04 15:49

Erik Ginnerskov wrote:

> Ja, med javascript.
>
> FUT: news:dk.edb.internet.webdesign.clientside
Også uden, mener det står i FAQ for denne gruppe, noget med den ene henter
den anden i en refresh.
--
MVH Dan Molberg
http://beyond.repair.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-08-04 16:12

Dan Molberg wrote:

> Også uden, mener det står i FAQ for denne gruppe, noget med den ene
> henter den anden i en refresh.

Den FAQ kender jeg ikke. Men jeg lavede en gang en funktion, der kunne åbne
to sider på en gang. Husker ikke lige, hvor jeg har gemt det :(

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 15-08-04 16:37