transportbure til hund(2)
Fra : jk

Dato : 15-08-04 14:33

Er der ikke nogen her i gruppen, som ved hvor man kan købe billige
transportbure - jeg skal bruge 1 stort bur med plads til 2 hunde (2 låger)
og man skal kunne dele buret op i 2 rum.

/JK

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 15-08-04 15:25

"jk" <dontspam@me.com> skrev i en meddelelse
> Er der ikke nogen her i gruppen, som ved hvor man kan købe billige
> transportbure - jeg skal bruge 1 stort bur med plads til 2 hunde (2 låger)
> og man skal kunne dele buret op i 2 rum.

til hvad bil ??

og hvilken hunde ?

Søren

Fra : jk

Dato : 15-08-04 20:55

"Søren Jensen(9800)" <slj@hasFJERN.dk> wrote in message
> til hvad bil ??
>
> og hvilken hunde ?

hovsa - det manglede vist lidt oplysninger :)) - det er en Hyundai Santa
Fe, og hundene er på størrelse med schæfere.

mvh
/JK

Fra : malle-brok

Dato : 15-08-04 16:04

Hej

Hvor i landet bor du ???

Hilsen
Carina

- - -
Danske redningshunde
http://www.redningshund.dk

Danske redningshunde - I Aalborg...
http://www.redningshund.dk/aalborg/

Fra : Lykke

Dato : 15-08-04 17:08

Jeg kunne også bruge et bur til 2 hunde (klejner Münster ) og jeg bor i
Aalborg
Jeg har en golf 2
Poul

Fra : malle-brok

Dato : 15-08-04 20:05

Hej.

Jeg bor også i Aalborg.

Jeg har fået lavet mit bur efter mål til min Toyota Corolla stationcar.
Buret er lavet som et stort bur med 2 låger, og kan så adskilles i midten,
så der kan være to hunde. Materialet er et eller andet rustfrit (jeg er
bestemt ikke gør-det-selv-typen, så jeg ved ikke lige hvad det er for noget
*GGG*), men det ser temmelig pænt ud synes jeg - sig til hvis du vil se et
billede

Pris. 1.200,- hos Produktionsskolen i Ranum !!!

Hilsen
Carina

Fra : Jonny og Annika

Dato : 15-08-04 20:47

Vi har også fået lavet hundebure til bilen, på produktionensskolen i Ranum
(9670 Løgstør). De tager selv mål, så buret passer til bilen. Jeg vil tro at
det er det billigste sted. Vi er ihvertfald tilfredse med vores bur.

Annika og Jonny Holm

Fra : Mette N. S?rensen

Dato : 16-08-04 13:49

Hej Carina!

"malle-brok" <ina_FJERNDETTE@redningshund.dk> wrote in message news:<411fb3df$0$241$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> billede
>
> Pris. 1.200,- hos Produktionsskolen i Ranum !!!

Det var billigt! Jeg vil meget gerne se et billede. Hvis du gider må
du meget gerne maile det til mig. Til den pris kan det vist godt svare
sig at køre fra Århus.
Mvh.
Mette

Fra : Winther

Dato : 16-08-04 14:28

> [...]
> billede
>
> Pris. 1.200,- hos Produktionsskolen i Ranum !!!

Kan du ikke lægge et billede på binaer?

Vh. Winther

Fra : jk

Dato : 15-08-04 20:55

"malle-brok" <ina_FJERNDETTE@redningshund.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvor i landet bor du ???
`
ved Roskilde.

mvh
JK

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 15-08-04 21:51

Jeg har 2 bure isolert se dem her http://www.sph-spor.dk/hunde%20box.jpg
lågerne blive måske lidt anderledes end på billedet
prisen er 1500.- stk

jeg ved ikke om de passer i en santa fe , men nu kan du da se dem.

--
Venlig Hilsen
Søren Jensen

Fra : Lykke

Dato : 16-08-04 06:38

"Søren Jensen(9800)" <slj@hasFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hompage : www.sph-spor.dk
> Email : slj@hasnospam.dk fjern nospam
> Denne mail er scannet med norton antivirus 2004

Det er et utrolig flot bur, men så skal jeg nok have taget rykket af golfen.

Poul

Fra : jk

Dato : 16-08-04 08:08

> [...]
> prisen er 1500.- stk
>
> jeg ved ikke om de passer i en santa fe , men nu kan du da se dem.

det er et utroligt flot bur, og prisen var også ok, men jeg tror ikke rigtig
jeg kan få plads til dem - jeg ville helst have dem til at stå ved siden af
hinanden, sådan at jeg bare kunne nøjes med at åbne bagsmækken, og med 2
bure ved siden af hinanden, er det lidt over 1.5m og så stor er bilen
desværre ikke - ellers tak for tilbudet :)

mvh
JK

Fra : trinity

Dato : 16-08-04 10:34

"jk" <dontspam@me.com> wrote in message news:<cfnoh9$m55$1@news.cybercity.dk>...
> Er der ikke nogen her i gruppen, som ved hvor man kan købe billige
> transportbure - jeg skal bruge 1 stort bur med plads til 2 hunde (2 låger)
> og man skal kunne dele buret op i 2 rum.
>
> /JK

Hej

Tjek denne side www.k9foder.dk
Billige bure efter mål....Se under saxos corner

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 07:58

Du kunne også vælge denne løsning fra www.jeppe.com
Jeg fik lågerne til en Opel Zafira sidste sommer til en pris på 1600,- inkl.
moms + fragt.
Findes din bil ikke på hans lister er han til at snakke med.
vh
Erik