Hvilke Cichlider ???
Fra : Jesper Laursen

Dato : 15-08-04 10:46

Hej !

Jeg har 2 Malawicichlider i min bestand
som jeg bare ikke kan få sat navne på

Jeg syntes snart jeg har ledt højt og lavt, men har ikke stødt
på dem nogen steder.

Håber der er nogen der kan navngive dem for mig
for jeg er ved at være lost.

BILLIEDER KAN SES I DK.BINAER under
" Hvilke cichlider er her tale om "

på forhånd tak for jeres hjælp !!!

Hilsen Jesper

!!! fjern ordet FJERN i min mailadresse, ellers modtager jeg ikke mailen fra
jer !!!

Fra : Carsten Gall

Dato : 15-08-04 11:16

"Jesper Laursen" <jesper@FJERNlaursen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på dem nogen steder.
>
> Håber der er nogen der kan navngive dem for mig

Se svar i dk. binaer!

Carsten

Fra : Jesper Laursen

Dato : 15-08-04 11:42

Hej Carsten !

Det ligner meget Aulonocare stuartgranti Chidunga eller måske den variant
der kaldes Rød rubin.
Men uanset hvilken variant den kaldes så er det under alle omstændigheder
A. stuartgranti.
Carsten

1000 tak for dit svar

MEN hvilken en af fiskene taler vi om ?
der er jo 2 forskellige slags.

Hilsen Jesper

Fra : Carsten Gall

Dato : 15-08-04 22:10

> [...]
> der kaldes Rød rubin.
> Men uanset hvilken variant den kaldes så er det under alle omstændigheder

Var de 2 fisk forsekllige?? Jeg opfattede dem blot som værende 2 billeder
af den samme!
Men hvis det er en blandet malawispand du har fået fat i, så spørg dog
ham der har solgt dig dem.

Carsten