Sidste nyt om Hittekillingen Elvis
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 15-08-04 09:25

Hej
Jeg har skrevet om Hittekillingen Elvis og om at finde et godt hjem til ham.
Det fandt vi også, der var mange der gerne ville have ham, men da vi nærmede
os den dag vi skulle af med ham, opdagede jeg at det kunne jeg ikke, jeg var
blevet alt for afhængig af ham og han af mig. Jeg ringede og forklarede det
til køberen der tog det pænt og ville finde en anden kat, og Elvis, ja han
sover lige nu inde på sofaen sammen med hunden Pippi.

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 15-08-04 10:10

> Alice Trauelsen skrev:
> ...... men da vi nærmede
> os den dag vi skulle af med ham, opdagede jeg at det kunne jeg ikke, jeg var
> blevet alt for afhængig af ham og han af mig.

Hej Alice

Det forstår jeg godt ! Jeg tænker stadigvæk på en lille kattekilling som
jeg fandt ude i min have for 2 år siden, den var hos mig en hel weekend
men søndag aften blev der ringet på døren (jeg bor i en lille by og
havde sat et skilt ude ved vejen) og udenfor stod en mand som sagde at
det var vistnok hans nabo´s kattekilling. Jeg var selvfølgelig glad for
at den kom hjem igen, den var rigtig kælen så jeg vidste at der måtte
være nogen der savnede den, men det var også vemodigt at sige farvel til
den

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 15-08-04 21:14

<klip hist og pist> Jeg har skrevet om Hittekillingen Elvis og om at finde
> [...]
> til køberen der tog det pænt og ville finde en anden kat, og Elvis, ja han
> sover lige nu inde på sofaen sammen med hunden Pippi.
<klip>

Tillykke med Elvis :)
I skal nok få mange gode oplevelser sammen, dét er jeg sikker på :)

Hilsem Miver og Mulles mor, Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Kate

Dato : 15-08-04 22:58

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> wrote in

> og Elvis, ja han
> sover lige nu inde på sofaen sammen med hunden Pippi.

Ja, nogle gange så vinder de jo ens hjerte Dejligt at du har
mulighed for at beholde Elvis. Tillykke til ham for at finde et godt
hjem

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.