Killinger
Fra : Nina Søgaard

Dato : 15-08-04 08:46

Hej alle sammen :0)

Puha, jeg var oppe og få vaccineret 7 katte i fredags!!!
Sikken et arbejde med 5 killinger der også skulle have
helbredsundersøgelse og de to voksne. Men det gik rigtig godt og de har
alle taget det pænt.
Killingerne var lidt sløve om aftenen, men allerede igår var alt som det
plejer *s*, fuld fart frem!
Og der er kommet billeder af vidunderne 11 uger gamle, så kom bare ind
og kig:
www.gentlespirit.dk
Det er virkelig en oplevelse at have sådan 5 badutspringere rendende
rundt, man behøver slet ikke at have et fjernsyn for at få underholdning

Til Jane: Tak for din dejlige besked i min gæstebog og undskyld jeg ikke
har fået svaret men vi må snart skrives/snakkes lidt mere ved!

Spin og Miau fra
Nina og missebanden
- Tøm kattebakken ved privat svar
www.gentlespirit.dk

Fra : Kate

Dato : 15-08-04 09:13

Nina Søgaard <nina2KATTE@BAKKEa.cirque.tv> wrote in

> www.gentlespirit.dk

De er alle søde, men Anton....Er du så færdig han er lækker
Godt jeg har de katte jeg skal ha'

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Nina Søgaard

Dato : 15-08-04 09:09

> [...]
>

> Til Joan: Tak for din dejlige besked i min gæstebog og undskyld jeg ikke
> har fået svaret men vi må snart skrives/snakkes lidt mere ved!

Der skulle selvfølgelig stå : Til Joan ;0)

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 09:20

"Nina Søgaard" <nina2KATTE@BAKKEa.cirque.tv> skrev i en meddelelse

> Det er virkelig en oplevelse at have sådan 5 badutspringere rendende
> rundt, man behøver slet ikke at have et fjernsyn for at få underholdning

Ja, vi har også "killinge-tv" her i huset
Hvor er ham Anton altså bare en smuk mis. De andre er også skønne, men jeg
er helt vild med Antons røde farve.

Mvh. www.tjekmig.dk