Musikalsk kat
Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-08-04 08:40

Her i går aften da jeg sad og øvede guitar kom min lille killing, med det
meget passede navn 'Elvis', og kiggede meget opmærksomt på guitaren. Da jeg
lagde den fra mig, gik han hen og begyndte at presse hovedet ind mod
strengene og slå dem an med tænderne... det så simpelthen så sjovt ud.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 09:13

"Lasse Jensen" <fafler@linuxmail.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> lagde den fra mig, gik han hen og begyndte at presse hovedet ind mod
> strengene og slå dem an med tænderne... det så simpelthen så sjovt ud.

Hvor sødt

Min kat stopper hovedet helt hen til højttalerne, når Evanescence er på.
Kunne han ligge oven på højttalerne med ørerne helt inde ved, ville det være
dejligt. Om lyden er høj eller lav rører ham ikke. :)

Tina

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 15-08-04 10:28

> [...]
>
> --
> Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Noget lignende har vi været ude for med vores nyeste kat, Simba (afhentet
hos Dyrenes Beskyttelse for 5½ uge siden), der er dybt fascineret af de
lyde, min kæreste kan lokke ud af sin guitar. Ligger guitaren i sofaen,
springer Simba op og slår strengene forsigtigt an med en pote, mens han ser
meget overrasket ud.

Mvh. Camilla Hæstrup