Farcry eller doom?
Fra : Core

Dato : 15-08-04 08:33

Hvilken af de 2 spil synes i er bedst??
nu har der været så meget snak om Doom3 , så er det så godt som folk siger
eller er farcry bedre?

Fra : Aragorn24

Dato : 15-08-04 08:51

Du kan ikke spille DOOM fordi det er så fucking mærkt!!!!
Du skal købe et nyt spil, så skal du hænte altmulig andet software på nettet
og tweake din computer, skrue vildt op for lyset, hente patch, for at have
en lygte på dine våban, og andet kys min røv stuff!!!
Jeg har givet mit spil til min nabo, som gav mig en flaske cola tilbage for,
KANON handel.... Hold dig til farcry, der kan du i det mindste se hvad der
sker!!!

Fra : Klaus G.

Dato : 15-08-04 10:08

> [...]
for,
> KANON handel.... Hold dig til farcry, der kan du i det mindste se hvad der

Nu er hele meningen med spillet jo at det skal være rigtigt mørkt. Man går
jo rundt i en gyserfilm kan man vel sige. Spillet skal spilles i total
mørke, og med høj lyd. Ellers får man ikke den ønskede effekt, nemlig at
blive skræmt fra vid og sans.

Hvis det var meningen at man bare skulle rende rundt og være i stand til at
se det hele, så havde man jo ikke gidet lave spillet så flot, men bare med
kornede textures, samt man nok havde fjernet diverse andre flotte effekter.
Men vent... Så er vi jo tilbage til Doom1, og Doom2?

Hvis folk ikke vil have udfordringer i form af mørke og dystre spil, hvor
det kræver lidt mere end det normale at rende rundt, ja så er Doom3 nok ikke
noget for jer... Og så skal i nok købe Far Cry, der er næsten altid lyst, og
ingen overraskelser(ja jeg har gennemført spillet). Vil man derimod have
udfordringer i form af en dyster verden, skræmende historie, overvældene
grafik, monstre der kommer brølene frem hvor man mindst venter det osv. så
er Doom3 lige sagen.

Så lad nu være med at sammenligne de to spil. Vil jo være som at sammenligne
EQ2 med CoH...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 09:50

"Core" <Ascondk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken af de 2 spil synes i er bedst??

Du bør spørge i dk.spil.computer.first-person-shooter

> nu har der været så meget snak om Doom3 , så er det så godt som folk siger
> eller er farcry bedre?

Om du er til Doom 3 eller FarCry kommer imho meget an på hvilken type FPS du
er til. Spillede du de gamle Doom, så er Doom 3 et glædeligt gensyn, i en
fed og tyk skræmmende atmosfære...

Jeg har sat FUT til ovenstående gruppe!

Lars B

Fra : Gerner

Dato : 15-08-04 10:43

On Sun, 15 Aug 2004 08:32:46 +0100, "Core" <Ascondk@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Hvilken af de 2 spil synes i er bedst??

Du er bare snotdum.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Flemming Ploug

Dato : 15-08-04 10:54

Og det må vel være den sætning din mor har sagt oftest til dig før hun
bortadopterede dig.

Lille sørgelige "mand"

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-08-04 11:34

Core wrote:

> Hvilken af de 2 spil synes i er bedst??

Har du lagt mærke til hvad der diskuteres mest i
dk.spil.computer.first-person-shooter?

- Eller du går måske også til bageren for at få lappet en cykelslange?

FUT:dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 15-08-04 12:15

> FUT:dk.admin.netikette

Ikke for noget..
Men FUT bør først og fremmest ske til den rigtige gruppe, derefter kan
dk.admin.netikette bruges.
Din FUT er jo ikke til meget hjælp når du smider den videre til en helt
forkert gruppe, vi skulle jo gerne kunne hjælpe hinanden

Mvh
Benjamin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-08-04 15:01

Laziter [9440] wrote:

> Men FUT bør først og fremmest ske til den rigtige gruppe, derefter kan
> dk.admin.netikette bruges.

Hvad er det du ikke forstår?

Hvilken gruppe der bør anvendes hører til i dk.admin.netikette - der er
sat FUT dertil, for det der er dér den debat hører hjemme.

> Din FUT er jo ikke til meget hjælp når du smider den videre til en
> helt forkert gruppe, vi skulle jo gerne kunne hjælpe hinanden

Forkert. dk.admin.netikette er gruppe til netikette-diskussioner. At du
ikke kan finde ud at det er dit problem, men det tjener Usenet bedst at
du finder ud af det.

Jesper G. Poulsen

Fra : Gerner

Dato : 15-08-04 16:15

On 15 Aug 2004 14:01:20 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in dk.spil.computer:

>Hvad er det du ikke forstår?
>
>Hvilken gruppe der bør anvendes hører til i dk.admin.netikette - der er
>sat FUT dertil, for det der er dér den debat hører hjemme.

Det er ikke rigtigt. Grupperne er oprettede efter debat i dk.admin efter en otd.
Det er derfor i dk.admin en debat om et emnes placering høret til.

>Forkert. dk.admin.netikette er gruppe til netikette-diskussioner. At du
>ikke kan finde ud at det er dit problem, men det tjener Usenet bedst at
>du finder ud af det.

Netikette er ikke spørgsmål om hvor et emne skal debatteres, men f.eks. din
manglende besked på at du har futtet dit indlæg til netiketten.

From: "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid>
Subject: Re: Farcry eller doom?
Newsgroups: dk.spil.computer
Date: 15 Aug 2004 14:01:20 GMT

Laziter [9440] wrote:

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Peter T.

Dato : 15-08-04 15:43

Laziter [9440] leverede følgende historie fra de varme lande:

> Din FUT er jo ikke til meget hjælp når du smider den videre til en
> helt forkert gruppe, vi skulle jo gerne kunne hjælpe hinanden

Jesper skulle have brugt FUT (eller endda X-FUT) til fps-gruppen, hvis han
havde kommet med et relevant svar til Core. Men nu pointerer han, at Cores
indlæg er forkert postet og bruger ganske korrekt en FUT til netikette-
gruppen.
Men når det er sagt, så er en FUT fra spil-gruppen til netikette-gruppen
næppe hensigtsmæssigt, da den ikke vil bringe fokus hen til netikette-
gruppen og derfor sætter jeg ikke en FUT dertil. Sorry, Jesper..

Og kan den diskussion om OT her i gruppen ikke dø og samtidig få nedlagt
fps-gruppen? For problemet i netop denne gruppe vil vare evigt og debatten
kommer ingen vegne med det og der er altså en lidt mere løs tilgang til det
med netikette her i gruppen i forhold til resten af dk.-hierakiet.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Benny Jensen

Dato : 15-08-04 12:47

FARCRY

Fra : Klaus G.

Dato : 15-08-04 15:41

> Hvilken af de 2 spil synes i er bedst??
> nu har der været så meget snak om Doom3 , så er det så godt som folk siger
> eller er farcry bedre?

Disse to spil kan ikke sammenlignes. Doom3 er mørkt og dyster, og med
utrolig god "skræk virkning". Hvor Far Cry forgår i store åbne
landskaber(for det meste), og ikke har samme "skræk effekt" som Doom3 har.

Jeg synes begge spil er rigtig gode, bare på hver deres måde...

Fra : Core

Dato : 15-08-04 22:15

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> landskaber(for det meste), og ikke har samme "skræk effekt" som Doom3 har.
>
> Jeg synes begge spil er rigtig gode, bare på hver deres måde...

Takker til dem som svarede på mit spørgsmål, og til dem som bliver ved med
at leje politimand, kan i ikke komme ind på politiskolen eller er i bare så
gammel og sure at i skal lade det gå ud over unge mennesker som heldigvis
har et liv?

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 22:19

> [...]

> gammel og sure at i skal lade det gå ud over unge mennesker som heldigvis

Jeg både svarede dig, og henviste dig til den rigtige gruppe, så jeg synes
faktisk det er mangel på respekt, og spild af min tid, at du fortsætter her
i tråden

Hvis du ikke engang følger venlige henstillinger, hvordan skal vi så få dig
lært at du skal bruge de rigtige grupper, både for din skyld, og for andres?
Tænk hvilken hjælp du kunne have fået, hvis du havde spurgt i den gruppe
hvor alle de der har interesse for first person shottere sidder!!

FUT: dk.admin.netikette

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 00:34

"Core" <Ascondk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken af de 2 spil synes i er bedst??
> nu har der været så meget snak om Doom3 , så er det så godt som folk siger
> eller er farcry bedre?

Bare så du er klar over det, hvis du ikke er i forvejen, så kan du læse mine
svar på dine sidste indlæg på dk.admin.netikette, da jeg lavede fut dertil
(dine indlæg ligger også der!)

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 00:36

"Core" <Ascondk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken af de 2 spil synes i er bedst??
> nu har der været så meget snak om Doom3 , så er det så godt som folk siger
> eller er farcry bedre?

Kan vi ikke fortsætte debatten om hvor Doom hører til i dk.admin.netikette,
hvor mine svar allerede ligger... så kan vi "slåsse" videre der...

Lars B