Købes
Fra : Jens Arne Hofstedt

Dato : 15-08-04 08:19

Orig. Madresser incl. sofahynder og sovekabine, til Combi Camp 4001 årg.
1983.
Andre dele kan også have interesse.

Send mail til.

Med venlig hilsen.
box6432@get2net.dk

Fra : Sten Bo

Dato : 15-08-04 11:38

Jens Arne Hofstedt wrote:
> Orig. Madresser incl. sofahynder og sovekabine, til Combi Camp 4001
> [...]

Har du prøvet Combi-Camp? Man har måske lidt på loftet..

Og så er der

Ejgil Rasmussen
Nordgårdsvej 1
4571 Grevinge
Tlf. 59659532 Fax 59659532

Hvor du med fordel kan aflægge en visit. Ring først. Han er et rent
kunstkammer.

Hilsen Sten cc-club.dk

Fra : Sten Bo

Dato : 15-08-04 11:46

Sten Bo wrote:

> Har du prøvet ........

Beklager at jeg kom til at svare i den forkerte gr.
Lidt provokerende med et indlæg med titlen Købes - i en debatgr..

Kik på http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping

(Gruppen er ikke beregnet til køb/salg/bytte/leje, der i stedet
henvises til relevante grupper i dk.marked-hierarkiet.)

Fra : Anne

Dato : 23-08-04 13:34

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message

> Har du prøvet Combi-Camp? Man har måske lidt på loftet..

Nej, det har de ikke. Jeg ringede nemlig om det samme i sidste uge, bare til
en lidt ældre sag, og Ejgil Rasmussen købte det hele, da ScanCamp opkøbte
Combi-Camp i sin tid. Så ScanCamp har kun til de nyere modeller - men
hvornår "nyere modeller" starter, ved jeg så ikke. Men det lød til, at være
ret nye modeller.

/Anne

Fra : Sten Bo

Dato : 23-08-04 18:07

Anne wrote:
> [...]
> nyere modeller - men hvornår "nyere modeller" starter, ved jeg så
> ikke. Men det lød til, at være ret nye modeller.

ScanCamp har 10 års jubilæum i år - man holder heldigvis lidt længere
end nogle af alle foregængerne i mellemperioden efter det første CC
lukkede. Syns at ha hørt, at de selvfølgelig klarer til alt det de selv
har produseret. - og hjælper med rep. af ældre sager i den
udstrækning der efter samråd med kunderne syntes rimeligt og kan betales
sig.

Ejgil har sager på hylder og kasser i 3 lader og system i tingene, så
han kan finde dem frem. Han har selvfølgelig ikke alt, men en god
hukommelse og kan hurtig sige om typen er sjælden og håbløs at gå i gang
med. Ofte kan det bedre betale sig at investere i en anden "ældre" god
vogn, end at begynde at sætte en skadet vogn i stand. Hvor skal man
stoppe?. Mug, skimmel og sorte pletter har det med at komme tilbage,
hvis det først er begyndt. Sporerne sidder klar til næste fugtige
periode. Desuden mørnes stoffet. Vi har engang brugt Rodalon for at
stoppe skidtet - men oplevede at taget revnede året efter. .....Ikke
sjovt når familien er på tur. .... Jeg har set _meget_ fine gamle CC
for 5-7000).

Skal man ha syet nyt, er der også et firma i Nørresundby der i sin
tid købte CC skabeloner til de ældre modeller og kan lave alt til
alle - Kalesher, bådpreseninger og om så det er et cirkustelt. Noget er
hyldevarer -andet laves i små serier, sådan at man måske skal vente for
at få rette pris. .. Har man ikke skabelonen - laves det selvfølgelig
med den gamle del som mål - og er et vogntelt ikke i mønsterbunken,
skal de ha vognen på værkstedet for at sikre pasning

Mogens Clausen & CO Aps
Lufthavnsvej 10 9400 Nørresundby
Tlf. 98176371

Hilsen Sten Bo

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 02-09-04 13:25

Hej Steen Bo
Ikke for at være grov eller andet , men har du prøvet den anden news group
hvor køb og salg foregår ?
dk.marked.privat.camping

Kim

Fra : Sten Bo

Dato : 02-09-04 19:17

Kim Bonnesen wrote:
> Hej Steen Bo
> Ikke for at være grov eller andet , men har du prøvet den anden news
> group hvor køb og salg foregår ?
> dk.marked.privat.camping

Du er overhovedet ikke grov, men i bedste vilje til at få gr til at køre
optimalt.

"Fejlen" sker hos - Fra: "Jens Arne Hofstedt" <box6432@get2net.dk>
Emne: Købes

og jeg benytter, måske lidt finurligt, svaret til at gøre opmærksom på,
at denne gr. ikke er rette forum. Mest effektivt når det står her i gr.-
og beklager at svare på et købsindlæg - hvor det forkert anbragte ellers
enten ties ihjel - uden forklaring - eller kommenteres med skumbananer
eller anden ironi til "tumben".

"Tilrettevisninger" der til tider har givet anledning til sårede
følelser og dårlig stemning hos campister der syntes at det er noget
værre pjat - og dermed færre der gidder at skrive i gr.

Det var altså ikke mig der ville købe noget - og oplysningerne i svaret
nok noget der ligger på linie med esensen i andre spørgsmål og svar i
gr. altså udveksling af fiduser til billigste, bedste løsninger på det
der kommer op.

Jeg beklager hvis du fik et andet indtryk.

Mvh Sten Bo