Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvornår kommer næste IXUS?
Fra : Jimmy

Dato : 14-08-04 22:53

Hej

Jeg overvejer om jeg skal få mit IXUS 400 repareret eller om jeg skal vente
til IXUS 600 kommer.

Nogen der ved om hvornår det kommer?

Mvh
Jimmy

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 14-08-04 23:56

"Jimmy" <nyhedsgruppe2001@SPAM.yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer om jeg skal få mit IXUS 400 repareret eller om jeg skal
vente
> til IXUS 600 kommer.
>
> Nogen der ved om hvornår det kommer?

Jeg har ikke kunne finde det annonceret nogen steder! Hvis Canon fortsætter
i samme stil skal der også først lige komme en IXUS 530 med en ekstra knap
først og i så fald vil jeg da byde på at der mindst går i hvertfald et halvt
år før IXUS 600 kommer.
En helt anden sag er om det kan betale sig at skifte - da jeg skiftede fra
IXUSV2 til IXUS400 syntes jeg det var en for stor ekstraudgift i forhold til
hvad jeg fik ud af det, men nu er det jo ikke til at vide endnu hvad de
kommer i IXUS 600 (hvis det kommer)

/Henrik

PS: Hvad fejler kameraet?

Fra : Jimmy

Dato : 15-08-04 08:31

"Henrik Weigelt" <henrik@weigelt.[DK]> wrote in message
> [...]
> i samme stil skal der også først lige komme en IXUS 530 med en ekstra knap
> først og i så fald vil jeg da byde på at der mindst går i hvertfald et

Ja det er nok rigtigt.

Det jeg gerne vil have er dels flere megapixels og dels mere zoom.
Jeg gider ikke helt gå fra IXUS 400 til IXUS 500 for at få en ekstra MP, men
vil meget gerne have 4x optisk zoom!

Når man zoomer ind hakker det lidt, så det ryster i kameraet. Dette har dog
ingen praktisk betydning, men skal dog fikses.
Udover dette er det begyndt at melde "Camera card error", og så kan man ikke
tage billeder.
Dette gør den med to forskellige kort.

Så kan man formatere det i Ixus V2 og måske være heldig at få den til at
tage et par billeder, men man kan også risikere at den sletter pladsen på
kortet, så der bliver mindre og mindre plads tilbage, forstået på den måde,
at når man vil formatere det er der ikke længere 256 mb tilbage, men 244, og
jeg har været helt nede på 36 mb tilbage. Højst bizart...

Mvh
Jimmy