Script-fejlmeddelelse
Fra : Kenneth

Dato : 14-08-04 22:53

Jeg får hele tiden fejlmeddelelser når jeg er inde på en side med
script-fejl... Her kan jeg søge efter fejlen osv... Min lillebror får dem
ikke på hans computer... han får bare et script-fejl-ikon nede i venstre
hjørne af browseren... hvordan får jeg min browser til at gøre det samme?

Kenneth

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-08-04 00:04

Kenneth skrev:

> [...]
>hjørne af browseren... hvordan får jeg min browser til at gøre det samme?

Kontrolpanel => Internetindstillinger => Avanceret => sæt et
flueben ved »Deaktiver scriptfejlfinding«.

Går ud fra, at du bruger Internet Explorer.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Kenneth

Dato : 15-08-04 14:19

Tak for det...

> Går ud fra, at du bruger Internet Explorer.

"Fejl siger du...? Går ud fra, at du bruger Internet Explorer." ;)

Kenneth