at læse sms på en samsung E700
Fra : Jan Jensen

Dato : 14-08-04 21:51

hej alle,
min kone har lige fået en E 700.... Og klager over at når hun læser
sms'er så kan hun ikke bladre hele sider men kun 1 linie af
gangen..... Kan det passe???
jeg er selv nokia bruger og der trykker man et helt skærmbillede frem
af gangen.... kan en samsung e700 sættes om så den gør det samme..???

jeg har prøvet alt muligt og uden held

mvh. >> Jan Jensen <<

Fra : Irene

Dato : 15-08-04 10:07

"Jan Jensen" <pwr9jjsnabelahotmail.com@> wrote in message
> [...]
> jeg er selv nokia bruger og der trykker man et helt skærmbillede frem
> af gangen.... kan en samsung e700 sættes om så den gør det samme..???

Hej Jan!

Den kan desværre ikke sættes om, så den bladrer en hel siden (ligesom Nokia)
men da jeg havde den, synes jeg at detgik rimeligt hurtigt med at vænne sig
til det.

Fra : Jan Jensen

Dato : 15-08-04 13:31

On Sun, 15 Aug 2004 11:07:08 +0200, "Irene" <irs@zurfer.dk> wrote:

>Den kan desværre ikke sættes om, så den bladrer en hel siden (ligesom Nokia)
>men da jeg havde den, synes jeg at detgik rimeligt hurtigt med at vænne sig
>til det.

okay. Tak for svaret.
mvh. >> Jan Jensen <<