Call Back/answering funktionen ?
Fra : Michael

Dato : 09-05-01 11:05

Hvordan sætter man iMac'en på arbejdet op, så man kan ringe til den fra
hjemme-iMac'en og få den til at ringe tilbage, hjem, igen (så arbejdet
betaler tlf. regningen !) ??

Er også ret smart hvis man står i udlandet med en bærbar, og kan få
arbejds-iMac'en til at ringe en op !

Har prøvet mig lidt frem med remote acces (hvor answering funktionen
ligger) og via Help, men kan ikke få det til at virke.

Nogen med erfaring på dette område,hvilke ting der skal indstilles
hvordan og hvorledes ?! Eller et godt link ?!

på forhånd tak.
--
- Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 09-05-01 22:49

Michael <kiaikido@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Har prøvet mig lidt frem med remote acces (hvor answering funktionen
> ligger) og via Help, men kan ikke få det til at virke.

Det er ikke bare noget med, at din arbejds-iMac skal igennem et
omstillingsbord, og derfor skal ringe 9 (eller 0 eller whatever) for at
komme "ud af huset"?

F.eks. 9,,79000000 for at lave: "ud af huset, pause, pause, nummer at
ringe tilbage til".

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Michael

Dato : 14-05-01 17:35

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> [...]
> komme "ud af huset"?
>
> F.eks. 9,,79000000 for at lave: "ud af huset, pause, pause, nummer at

Jo !! Og det virker nu ! men er det normalt at man kun kan få 33000 i
hastighed, mellem 2 iMac'er, normalt ligger jeg mellem 46000 og 48000
(til Cybercity)

--
- Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-05-01 18:13

In article <1eteu5v.847z9ax2rt54N%kiaikido@mac.com>,
kiaikido@mac.com (Michael) wrote:

> Jo !! Og det virker nu ! men er det normalt at man kun kan få 33000 i
> hastighed, mellem 2 iMac'er, normalt ligger jeg mellem 46000 og 48000

Ja, det er ganske normalt. Du får ikke en hastighed over 33.6 mellem to
modem, det kræver speciel hardware at opnå 56k.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-05-01 20:40

In article <1eteu5v.847z9ax2rt54N%kiaikido@mac.com>, Michael
<kiaikido@mac.com> wrote:

> Men er det normalt at man kun kan få 33000 i hastighed, mellem 2
> iMac'er, normalt ligger jeg mellem 46000 og 48000 (til Cybercity)

Ja, de gængse 56k modem (X2, flex og V90) understøtter 56K dowstream og
33.6K upstream. Jeg kender ikke specs for den nye V92 protokol.

Når du sender en email via CC forår det også med højst 33.6K.

--
Venlig Hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp jeg er boligløs i København, kender du til en ledig lejlighed?

Fra : Michael

Dato : 14-05-01 22:10

Morten Reippuert Knudsen <morten.reippuert@get2net.dk> wrote:

> Ja, de gængse 56k modem (X2, flex og V90) understøtter 56K dowstream og
> 33.6K upstream. Jeg kender ikke specs for den nye V92 protokol.
>
> Når du sender en email via CC forår det også med højst 33.6K.

Tak for svar ! (både morten og martin (får du sovet med den nye lille

--
- Michael
http://ki-aikido.homepage.dk