ASrock K8S8X SiS 755 Athlon 64 K8
Fra : JN

Dato : 14-08-04 20:27

ASrock K8S8X SiS 755 Athlon 64 K8

Er dette bundkort:

Stabilt (dette er det vigtigste!) ?
Hurtigt (sammenlignet med andre tilsvarende bundkort) ?
Har I nogle egne erfaringer med kortet ?
Godt til 64-bit OS'er (Windows, Linux) ?

Jeg HAR allerede læst et par test:
http://www.ocworkbench.com/2004/asrock/k8s8x/k8s8x-1.htm
http://www.tweakup.dk/article/322/dk/

Håber på respons!
- Jakob

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-08-04 10:13

In article <cflp1m$1ga3$1@news.orange.dk>, JN wrote:
> [...]
> Hurtigt (sammenlignet med andre tilsvarende bundkort) ?
> Har I nogle egne erfaringer med kortet ?
> Godt til 64-bit OS'er (Windows, Linux) ?

Jeg købte selv det billige FIC K8T00 for et halvt år eller
mere siden, da jeg skulle bruge en printerport og firewire.

Det har kørt klippestabilt lige siden, og være tændt 12 timer
i snit per døgn. (Der var lige lidt bøvl indtil jeg fik en
BIOS version 1.0 på). Både Windows og Linux.

Nogle af de lidt bedre kort kan vist skrue meget ned for
CPU'en npr den er idle, det kan mit kort ikke, men CPU
temperatur holder sig på 30-35 grader.

SIPPhone: 1-747.NOT.BYYI (668.2994) - Free Internet Phone

Fra : JN

Dato : 15-08-04 11:50

Hvad hedder det bundkort, du omtaler ?

vh