Bølge i Explore
Fra : R2u

Dato : 14-08-04 17:19

Hej

Vi køre med Win XP Pro og Explorer 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633.
Når vi ruller med hjulet på musen, eller bruger scrolbar. Så køre
vinduet som en bølge.
Er der nogle som har ikke løsning til hvad vi kan gøre??

Der er ikke virus på maskinen.

Mvh

Rikke og Michal

Fra : Anders Lund

Dato : 14-08-04 18:22

R2u wrote:

> Vi køre med Win XP Pro og Explorer 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633.
> Når vi ruller med hjulet på musen, eller bruger scrolbar. Så køre
> vinduet som en bølge.

En bølge?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Rikke og Michal

Dato : 14-08-04 21:15

Anders Lund wrote:

> En bølge?

Det ruller underligt.

Mvh

Rikke og Michal

Fra : Anders Lund

Dato : 15-08-04 12:27

Rikke og Michal wrote:

> Det ruller underligt.

Ahh, nu kan jeg forstille mig hvad det er. Gør som Christian har skrevet
og kontrollere at i har den rette / nyeste driver til jeres grafikkort.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 06:00

R2u skrev den 14-08-2004 18:18:

> Når vi ruller med hjulet på musen, eller bruger scrolbar. Så køre
> vinduet som en bølge.
> Er der nogle som har ikke løsning til hvad vi kan gøre??

Har I prøvet med nyeste drivere til grafikkortet ?

--
/Christian

Fra : Rikke og Michal

Dato : 15-08-04 14:33

"Christian" <"Nothing here"> skrev i en meddelelse

> Har I prøvet med nyeste drivere til grafikkortet ?

Tak for jeres hjælp.
Det hja´lp og opdatere driverne til grafikkortet.

Mvh

Rikke og Michal

---

Fra : John

Dato : 15-08-04 10:04

"R2u" skrev i en meddelelse

> Vi køre med Win XP Pro og Explorer 6.0.2800.1106
> Når vi ruller med hjulet på musen, eller bruger scrolbar. Så køre vinduet
som en bølge.
> Er der nogle som har ikke løsning til hvad vi kan gøre??

Måske Internet Explorer /funktioner/internet indstillinger/avanceret/ markér
'brug jævn rulning'.

Mvh John