Hvalp i huset igen + hundetræf
Fra : Ukendt

Dato : 14-08-04 16:17

Nu må jeg også lige have lov til, at præsentere vores GD hvalp Assi:

http://tjekmig.dk/html/vores/

For flere billeder, kig under læs mere.
Assi har boet her i 7 dage nu.

Hvis nogle i Hadsund, Randers eller Ålborg-området har lyst til et hundetræf
en dag, lægger vi gerne hus og natur til.
Vi har en stor indhegnet gårdplads / have + en stor fold, der efter en
tiltrængt
græsklipning er blevet rigtig velegnet, som træningsted og legeplads for
vovserne.
Naturen herude er rigtig flot og helt fri for trafik, da der er 1½ km. til
nærmeste asfalteret vej.
Vi bor 7 km. fra Hadsund.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : M&M

Dato : 16-08-04 20:31

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vovserne.
> Naturen herude er rigtig flot og helt fri for trafik, da der er 1½ km. til

Hej Buffy.

Jeg vil da gerne komme til træf.
Jeg bor på den modsatte side af Randers, så hvis der er offentlige
transportmidler, og kaffe på kanden så kommer jeg sgu!

Hilsen Camilla

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 21:05

"M&M" <none@none.none> skrev i en meddelelse

> Hej Buffy.
>
> Jeg vil da gerne komme til træf.
> Jeg bor på den modsatte side af Randers, så hvis der er offentlige
> transportmidler, og kaffe på kanden så kommer jeg sgu!

Hej Camilla !

Det lyder hyggeligt.
Hvad hund(e) har du. Undskyld, men har ikke helt styr på alle hundene, i
gruppen endnu. Det skal nok komme på et tidspunkt.

Der går busser til Hadsund, så kan vi hente dig der. Jeg kan også sagtens
hente dig ved Randers, hvis du sender mig en mail, med din adresse.
Hvad dato passer dig ?
Hvad med nu på Lørdag d. 21/8 ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : M&M

Dato : 16-08-04 21:29

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Camilla !
>
> Det lyder hyggeligt.
> Hvad hund(e) har du.

Jeg har Border Terriere, men de er meget størrere end man tror

Undskyld, men har ikke helt styr på alle hundene, i
> gruppen endnu. Det skal nok komme på et tidspunkt.

Jeg er ved at have _nogenlunde_ styr på nogle, men laaangt fra alle...

> Der går busser til Hadsund, så kan vi hente dig der. Jeg kan også sagtens
> hente dig ved Randers, hvis du sender mig en mail, med din adresse.
> Hvad dato passer dig ?
> Hvad med nu på Lørdag d. 21/8 ?

Der må jeg nok skuffe dig. Ser du, min kærestes bror hjemvende i morgen fra
en rejse til USA hvor de da lige skulle omkring et af Las Vegas´
chapels...Så jeg skal skam til bryllupsmiddag

Men jeg vil da lige sende dig en mail i løbet af i morgen. For måske jeg
kunne komme efter arbejde og inden bryllups-cermonien...

> Mvh. www.tjekmig.dk

Hilsen Camilla, Molly og Manfred

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 22:04

"M&M" <none@none.none> skrev i en meddelelse

> Jeg har Border Terriere, men de er meget størrere end man tror

Ja, de har da en fin størrelse, af terriere og være. Måtte lige tjekke DKK`s
hjemmeside for billeder af racen

> Jeg er ved at have _nogenlunde_ styr på nogle, men laaangt fra alle...

Samme her, men jeg kan godt huske M&M nu = Molly & Manfred

> Der må jeg nok skuffe dig. Ser du, min kærestes bror hjemvende i morgen
fra
> en rejse til USA hvor de da lige skulle omkring et af Las Vegas´
> chapels...Så jeg skal skam til bryllupsmiddag

Jamen, så et stort tillykke til brudeparret

> Men jeg vil da lige sende dig en mail i løbet af i morgen. For måske jeg
> kunne komme efter arbejde og inden bryllups-cermonien...

Ja, det finder du bare ud af, ellers finder vi da bare en anden dag. Vi
skrives ved.

Mvh. www.tjekmig.dk