S: Nokia kamera
Fra : Irene

Dato : 14-08-04 14:47

Det passer til Nokia 5100, 6100, 6610, 6800 og 7210
Jeg har ingen af ovennævnte telefoner mere og skal derfor bare af med det.
HBO 100,-

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-08-04 14:57

"Irene" <irs@zurfer.dk> skrev i en meddelelse
> Det passer til Nokia 5100, 6100, 6610, 6800 og 7210
> Jeg har ingen af ovennævnte telefoner mere og skal derfor bare af med det.
> HBO 100,-

Jeg vil hermed byde 2 skumbananer

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Irene

Dato : 14-08-04 15:00

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-08-04 15:14

> Mener du 2 kasser skumbananer? Det var vel nok et latterligt bud!!!!

Nej jeg mener 2 skumbananer

hvis du vil have bedre bud, er det en go' idé at sætte den til salg i en
markedsgruppe i stedet for en teknikgruppe, som ikke er til køb/salg/bytte,
et godt sted til det kamera er news:dk.marked.privat.telefoni.mobil
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-08-04 19:02

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> et godt sted til det kamera er news:dk.marked.privat.telefoni.mobil

Hov den var da forkert, det er news:dk.marked.privat.telefon.mobil
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : John

Dato : 15-08-04 12:11

> [...]
køb/salg/bytte,
> et godt sted til det kamera er news:dk.marked.privat.telefoni.mobil

Det kunne du jo så skrive fra starten af, i stedet for de latterlige
skumbanan-tilbud, der bare skaber en masse ekstra støj.

Mvh

John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-08-04 12:28

John skrev:

> Det kunne du jo så skrive fra starten af, i stedet for de latterlige
> skumbanan-tilbud, der bare skaber en masse ekstra støj.

Støj? Sjovt jeg troede det var med til at bidrage til den hyggelige
stemning som mangler i MANGE grupper..

dk.fritid.bil er en af dem hvor det fungerer i og der er ingen sure miner.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : F. Hansen

Dato : 14-08-04 15:37

"Irene" <irs@zurfer.dk> skrev i en meddelelse

Hej Irene

Det han mener er at du skal bruge dk.marked.privat.telefon.mobil når
du vil sælge noget, denne gruppe er til diskution ikke salg.

Mvh. Finn

Fra : Irene

Dato : 14-08-04 16:09

"F. Hansen" <jerseycowdkNOSPAM@NOSPAMyahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det han mener er at du skal bruge dk.marked.privat.telefon.mobil når
> du vil sælge noget, denne gruppe er til diskution ikke salg.

I har fuldstændig ret. Det vidste jeg egentlig godt. Tak Finn for
påmindelsen!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-08-04 17:06

Irene skrev:

> I har fuldstændig ret. Det vidste jeg egentlig godt. Tak Finn for
> påmindelsen!

Mon ikke en undskyldning til Ivan er på sin plads?

Ikke at jeg skal gå i for små sko dertil er for for varmt disse dage

Fra : Irene

Dato : 14-08-04 17:29

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

> [...]
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel

Nej det synes jeg egentlig ikke. Jeg er ikke den første der poster i en
forkert gruppe. Men hvis "jeg byder 2 skumbananer" er lig med "du har postet
i den forkerte gruppe" så takker jeg da mange gange, Ivan, for påmindelsen.
Ellers andet, Martin?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-08-04 18:15

Irene skrev:

> Nej det synes jeg egentlig ikke. Jeg er ikke den første der poster i en
> forkert gruppe. Men hvis "jeg byder 2 skumbananer" er lig med "du har
> postet i den forkerte gruppe" så takker jeg da mange gange, Ivan, for

Det var det netop.

> påmindelsen. Ellers andet, Martin?

Ja.. prøv noget nyt. SMIL for helvede solen skinner og det er godt vejr.

Ellers andet Irene?

Fra : Irene

Dato : 14-08-04 18:56

Martin, jeg smiler skam også, men af en eller anden grund ender alle mine
indlæg i ja.. whatever. Enten har jeg postet et forkert sted ellers har jeg
sat en for høj mindstepris eller også så er der noget andet galt...

Ha' en great weekend!