linksys router "falder ud"
Fra : S.B.

Dato : 14-08-04 14:12

har en linksys router, men bedst som man er ved at lægge biller op til f.eks
coopDk/jubii til fremkaldelse, så går den død.
Det samme når jeg sende over MSN til min famlie.
Man kan så trække stikket ud og sætte det i igen, og så virker den på ny.

Men lader man den nu stå natten over og sende en 100 billeder af 2,5 mb
stykket til jubii, er det lidt rimelig irriterende at den kun har sendt 10 -
12 stk når man vågner igen.

Hvad kan fejlen være, at den gør det?

Sidder man og lopper den af på nettet, sker der sjældent noget, (men sker
dog)

Søren

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 14-08-04 18:56

S.B. wrote:
> [...]
> sendt 10 - 12 stk når man vågner igen.
>
> Hvad kan fejlen være, at den gør det?
>
> Sidder man og lopper den af på nettet, sker der sjældent noget, (men

Kan den mon software opdateres? Måske fejlen så bliver rettet

Mvh Thomas

Fra : S.B.

Dato : 17-08-04 20:52

> Kan den mon software opdateres? Måske fejlen så bliver rettet
>
> Mvh Thomas

Takker Thomas

Det hjalp

Søren