Telmores "baghave" fest
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-08-04 11:12

Hejsa

Ja der er jo mange der synes godt om telmore.. Men synes det er lige flot at
sige de holder fest i deres "baghave" her ved 11 tiden, kunne man ikke
slippe for at høre safri duo. Troede i første omgang der var nogen der
spillede højt i bebyggelsen..... Cyklede lige fordi for at se hvordan det så
ud.... Og så må man sku sige de har ansat vagter, og spæret det halve af
Taastrup af, så der ikke er nogen der kan komme forbi fx over til city2 uden
at tage en omvej. Den baghave de snakker om, er det der ved søen? for man
kunne selvfølgelig ikke se noget som helst.. Irreterende at høre på at der
er "fest" når man ikke er inviteret :-/ De må have penge nok i kassen, siden
de sådan kan leje hele telegade og gaderne ved hotel og det hele. og have
ansat 100 vagter eller noget i den stil.

Fra : Mythos

Dato : 14-08-04 11:53

> [...]

> de sådan kan leje hele telegade og gaderne ved hotel og det hele. og have
> ansat 100 vagter eller noget i den stil.

Misundelse er en grim ting

Kim Larsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-08-04 12:04

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Misundelse er en grim ting

Jup, især når telmore "bor" 500 mener fra der hvor jeg bor, og man han høre
folkemængden skråle og ´råbe og gøre ved.

Fra : Gunnar007

Dato : 14-08-04 12:19

>når telmore "bor" 500 mener fra der hvor jeg bor, og man han høre
> folkemængden skråle og ´råbe og gøre ved.

Så bor du altså også tæt på banen, den brokker du dig vel også over !!

Det er en sølle dag, og så sidder du her og TUDER !!
Tag på stranden, eller larmer bølgerne der også.

*TUDEKIKS MODE ON*
gumle, spise, savle, sprutte
*TUDEKIKS MODE OFF*

Hilsen G

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-08-04 12:26

"Gunnar007" <007c@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er en sølle dag, og så sidder du her og TUDER !!
> Tag på stranden, eller larmer bølgerne der også.

Hehe, det var nu ikke larmen. men det at man bor så tæt på og ikke kan komme
ind ;-/

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-08-04 12:02

> [...]
> de sådan kan leje hele telegade og gaderne ved hotel og det hele. og have
> ansat 100 vagter eller noget i den stil.

Det er da rart at vide at DK's bedste mobiludbyder har penge i kassen - det
ville da være en skam hvis de ville bukke under for konkurrencen og være
tvunget til at slække på den gode drift og service

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Action Jackson

Dato : 15-08-04 11:02

jeg kunne godt ønske at de satte minut prisen ned, istedet for at holde en
ligegyldig fest..

Fra : Olesen

Dato : 15-08-04 17:46

"Action Jackson" <spawn_b@ingen spam.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg kunne godt ønske at de satte minut prisen ned, istedet for at holde en
> ligegyldig fest..

Jeg synes initiativet er total fedt.
Det viser, at der er mennesker bag
og de gør noget for kunderne.

Priserne er iorden, og kommer
næppe længere ned.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-08-04 17:51

> "Action Jackson" <spawn_b@ingen spam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Konkurrencen blev mindsket og prisfaldene blev stoppet, da TDC købte Telmore.

Claus

Fra : Olesen

Dato : 15-08-04 19:48

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Konkurrencen blev mindsket og prisfaldene blev stoppet, da TDC købte
Telmore.

Så er man da sikker på, det ikke lukker sådan pludselig.
Ser intet galt i TDC har købt Telmore, da
der stadig er Telmore-folk bag den daglige kontakt.

TDC er jo bare et moderselskab.

Fra : Calle.

Dato : 16-08-04 05:15

Olesen wrote:
> [...]
> Ser intet galt i TDC har købt Telmore, da
> der stadig er Telmore-folk bag den daglige kontakt.

Som desværre bestemmer pisniveauet ;-(

--
Calle.

Fra : Fischer

Dato : 16-08-04 05:30

> Konkurrencen blev mindsket og prisfaldene
> blev stoppet, da TDC købte Telmore.

Det synes jeg ikke er korrekt.
Telmore meldte sig ud af det helt vilde discount-ræs længe før TDC overtog
dem, og har faktisk sænket priserne efter overtagelsen.

*Fischer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-08-04 12:56

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det synes jeg ikke er korrekt.
> Telmore meldte sig ud af det helt vilde discount-ræs længe før TDC overtog
> dem, og har faktisk sænket priserne efter overtagelsen.

Ja de sænkede det lige efter, men mon ikke det det bare var for at vise sig,
og derefter er der ikke sket noget... Pris prisstrukturen havde forsat, var
telmore idag ved omkring 70Øre

Tele2 68
CBB 69
Telmore 70øre så var der stadig lidt imellem sig.. 1øre.. nu er der trodsalt
12Øre imellem dem.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-08-04 13:07

> Det synes jeg ikke er korrekt.
> Telmore meldte sig ud af det helt vilde discount-ræs længe før TDC overtog
> dem, og har faktisk sænket priserne efter overtagelsen.

Ja, de meldte sig ud af det helt vilde discount-ræs da TDC købte en del af
Telmore. Telmore var også i TDC-tiden nødt til at bevæge sig en smule mod de
konkurrenter som (kun) tager 68-69 øre for et minuts samtale.

I lang tid lå Telmore på 85 øre/minut mens CBB lå på 99 øre/minut. Pludseligt
faldt CBB så til 69 øre/min.

-cb