Giraf ?
Fra : Weissert

Dato : 14-08-04 07:21

For mange år siden ( 14-15 år) var der en Ålborgensisk gruppe der hed Giraf.
De udgav en forrygende LP, som jeg desværre ikke kan huske navnet på, men
der var et nummer, der hed "detectives in a row"

Nogen der kender til denne LP ?

MVH
Jørn Weissert

Fra : Ole Damgaard

Dato : 16-08-04 02:46

"Weissert" <weissert@tdcadsl.dk> wrote in message news:<411daf19$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> De udgav en forrygende LP, som jeg desværre ikke kan huske navnet på, men
> der var et nummer, der hed "detectives in a row"

"Objection your honour"
Hill Productions - LP 3125

Fra : ASKF

Dato : 18-08-04 14:09

Ole Damgaard ytrede sig i
<992f6159.0408151746.69e05b6e@posting.google.com> med dette:

>"Objection your honour"
>Hill Productions - LP 3125

Det må vist betegnes som en EP da der kun er 4 numre og den kun er ca.
20min lang i alt:
A1 - Blue eyes 3:56
A2 - Surely 6:01
B1 - Detectives in a row 3:20
B2 - Pack your bags 6:59

Udgivet i 1989.

Jeg har den med dedikeret/signeret inner-sleave samt noget
pressemateriale, købt 2/2-'91 ved en koncert i Odense, som jeg husker
blev en lang våd nat sammen med bandet...
Allan Stig Kiilerich Frederiksen