Underskriftsindsamling
Fra : John

Dato : 14-08-04 10:51

Hej

Vi har den 7 August 2004 startet en underskriftsindsamling
til fordel for et dyreværnskorps i Danmark.

Skulle du have interesse i at underskrive dig listen, er
du velkommen til at tage et kig forbi:

www.nethundeguiden.dk/underskrifter.php

Mvh
Nethundeguiden.dk
John Johansen - Redaktør

Fra : Louise

Dato : 14-08-04 20:04

Been there, done that ....

Louise

www.malinoise.dk

Fra : Tomas Skott

Dato : 15-08-04 12:59

Super god ide!

Venlige hilsener
Mariann

Fra : trinity

Dato : 16-08-04 10:32

Hej

Rigtig god ide....

Hvis der sker nyt i sagen er jeg MEGET interesseret i at vede mere, da
jeg har et TV-Produktionsselskab og leverer programmer til DR og TV2.
Jeg er ved at stykke et program sammen ang. Dyrepoliti ala det som de
har i England...
Hvis det har interesse så kig ind på min hjemmeside
www.pulzar.dk

og send evt en mail til hlo@pulzar.dk

Held ig lykke med opgaven

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-08-04 09:37

"John" <teameasyon@lol.dl> wrote in message
> [...]
> til fordel for et dyreværnskorps i Danmark.
>
> Skulle du have interesse i at underskrive dig listen, er

Desværre kan man ikke tilmelde mand, barn og kone med samme email adresse.

Der røg altså lige 2 stemmer på den konto.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Nitsen

Dato : 16-08-04 11:45

"John" <teameasyon@lol.dl> skrev i

> Vi har den 7 August 2004 startet en underskriftsindsamling
> til fordel for et dyreværnskorps i Danmark.
>
> Skulle du have interesse i at underskrive dig listen, er
> du velkommen til at tage et kig forbi:

Done

Mvh

Anita og Nicki

Fra : Heidi Jensen

Dato : 16-08-04 13:02

Via "alle dyrs ret", har der lige (for 1/2 års tid siden vel) været en
underskrift indsamling på nøjagtig det samme! Der til kunne man udskrive
papier og lægge rundt. Dette resulterede i, for mit vedkommende nogle 100
underskrifter! jeg ved ikke hvor mange det blev til i alt rundt i hele
landet! Men i sep. 2002 blev der afleveret 20,322 underskrifter til
Justitsministriet.

Hvor jeg vil hen med dette- er at jeg ikke tror på, at vi nogen siden får
det dyreværns politi her i Danmark, lige meget hvor ofte eller hvor mange
underskrifter der bliver samlet ind! Det skal lige siges, at hver gang jeg
øjner muligheden, ja så skriver jeg da under igen! :0) Det er dog utroligt,
at politikkerne ikke hører vores bønner, og får sat et sådant politi i
kraft!

Heidi