Trim i Ølstykkeområdet
Fra : Hans B.

Dato : 14-08-04 08:26

Hej NG

Er der nogen der kan anbefale en trimmer til Victor (Cairn) i området
Ølstykke, Stenløse, Ganløse, Roskilde, Frederikssund, Slangerup?
Vi skal på udstilling om en måned så han skal jo være fin!
På forhånd tak

Hans

Fra : Charlotte Sylvia Jen~

Dato : 17-08-04 20:22

"Hans B." <Baldrianremove@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ølstykke, Stenløse, Ganløse, Roskilde, Frederikssund, Slangerup?
> Vi skal på udstilling om en måned så han skal jo være fin!

Du er lidt sent på den hvis den skal på udstilling om en måned, har du ikke
fået informationer om udstillingstrim fra din opdrætter? Konkurrencen
indenfor cairn er utrolig hård der er altid mange tilmeldt og hvis din hund
ikke er i god pels på dagen så er der ikke mange chancer for at blive
placeret.
Der er en Cairnopdrætter i Lyngby, hun har også hundesalon hvor hun
udelukkende tager Cairn, og du finder ikke en bedre trimmer når det gælder
Cairn på udstilling.
Skriv til mig hvis du vil have nærmere oplysninger

Med venlig hilsen

Charlotte- ejer af kerry blue terrier- hundefrisør