Næsten OT: Netscape og CSS
Fra : Kjaer og Monsson

Dato : 09-05-01 19:57

Hej NG,
jeg har lige et spørgsmål. Hvorfor nægter NN6 at gøre brug af Symbol-fonten?
I IE 5.0 Opera 5.0 og NN 4.7 virker det særdeles godt. Der er ingen brok,
men NN vil ikke vise den.

BTW er det egentlig et problem at bruge Symbol-fonten generelt på ens
hjemmeside (jeg tænker på Linux, Mac osv.) og hvilken slags familie er den
egentlig i?

Hilsen Peter

Fra : Kjaer og Monsson

Dato : 09-05-01 19:59

Kjaer og Monsson <kjarmons@worldonline.dk> skrev:
> [...]
>
> BTW er det egentlig et problem at bruge Symbol-fonten generelt på ens
> hjemmeside (jeg tænker på Linux, Mac osv.) og hvilken slags familie er den

Ups den har jeg sendt før. Undskyld.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-05-01 22:58

Wed, 09 May 2001 18:56:33 GMT, skrev "Kjaer og Monsson"
<kjarmons@worldonline.dk>:

>BTW er det egentlig et problem at bruge Symbol-fonten generelt på ens
>hjemmeside (jeg tænker på Linux, Mac osv.) og hvilken slags familie er den
>egentlig i?

Ja, for at man kan se en font, så skal man have den installeret på sin
maskine.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Martin Fæster

Dato : 11-05-01 14:26

Ja, for at man kan se en font, så skal man have den installeret på sin
maskine.

med venlig hilsen
Knud

man kan ved hjælp af et gratis microsoft program Weft, lave fonte (*.eot)
der læses af browseren og kaldes via css.
Eksempel www.familieteater.dk på forsiden er fonten Bremen Bd bt (læs status
når henter ind)
Det understøttes af IE 4,5 og 6. NS :?
--

Venlig hilsen,
Martin Fæster

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-05-01 18:18

Fri, 11 May 2001 15:25:30 +0200, skrev "Martin Fæster"
<mafaeste@worldonline.dk>:

>Det understøttes af IE 4,5 og 6. NS :?

IE only ting

med venlig hilsen