Donationer til velgørenhed søges ! ! ! !
Fra : Flemming Ploug

Dato : 13-08-04 14:20

Nogen der vil spytte lidt gysser i en pulje så Gerner kan få en
luder......det bliver et helvede at finde en der er desperat og blind.....
så vi slipper for hans galde her ...

Bare en idé

Flemming

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-04 14:57

"Flemming Ploug" <flemming@elgelogen.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der vil spytte lidt gysser i en pulje så Gerner kan få en
> luder......det bliver et helvede at finde en der er desperat og blind.....

Det bliver nok en nødvendighed at opsætte nogle regler for denne luder, hun
skulle jo nødigt gøre noget der er OT for så er pengene jo spildte.

Mvh
Benjamin

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 15:16

Laziter [9440] wrote:
> Det bliver nok en nødvendighed at opsætte nogle regler for denne
> luder, hun skulle jo nødigt gøre noget der er OT for så er pengene jo
> spildte.

LOL
Hvis vi fortæller Gerner reglerne på forhånd skal han såmænd nok selv sørge
for at hun ikke gør noget OT. Ellers får hun helt sikkert klar besked i et
sprog der ikke kan misforstås.....hellere regelrytteri end en god omgang af
verdens bedste fysiske aktivitet

Fra : MuLLe

Dato : 13-08-04 15:13

"Flemming Ploug" wrote
> Nogen der vil spytte lidt gysser i en pulje så Gerner kan få en
> luder......det bliver et helvede at finde en der er desperat og blind.....
> så vi slipper for hans galde her ...
Og DU mener at det du gør nu, er bedre.

MvH MuLLe

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 15:22

MuLLe wrote:
> Og DU mener at det du gør nu, er bedre.

Vi er efterhånden nogle stykker der ind imellem bliver temmelig trætte af
hans ævl, og alt det lort han kaster i hovedet på folk. Forstå det hvem der
kan......

Fra : MuLLe

Dato : 13-08-04 18:55

> Vi er efterhånden nogle stykker der ind imellem bliver temmelig trætte af
> hans ævl, og alt det lort han kaster i hovedet på folk. Forstå det hvem
der
> kan......

Det kan godt være at der er mange af "jer" der er trætte af ham.
Men det giver jer ikke ret til at flame gruppen, med jeres "morsomheder"
Jeg skal ikke forsvare Gerner, men det er sku' ligeså træls at læse en masse
åndsvage posts.
Alt jeres "Gerner skal ha' en luder" "Et spil efter Gerner" " hold kæft hvor
er han træls"
Ja for satan, lad os starte en hel bunke tråde hvor vi driller Gerner.
Ja da for det er ok, for vi er ca. 5 % herinde der ikke kan li' ham.
Kan i da for HELVEDE ikke bare ignorere ham, ligesom vi andre gør.

Det skal siges at jeg også synes at det er ok, at der kommer et FPS ?
herinde.
For det er ikke alle der kender, de 30000 grupper "og undergrupper" der
findes.

Men alt det ævl og kævl, kan vi godt være foruden.
Der er fandeme mange, der ikke tør og skrive i en news gruppe.
Fordi de er bange for at træde "nogen følsomme sjæle" over fødderne.

Prøv nu lige, at slappe lidt af.
Og husk på at det ikke er alle, der er net nørder.

Forsat go' aften TIL ALLE

MuLLE.

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 19:18

MuLLe wrote:
> Kan i da for HELVEDE ikke bare ignorere ham, ligesom vi andre gør.

Gør jeg også 19 ud af 20 gange.

> Men alt det ævl og kævl, kan vi godt være foruden.

Der ville ikke være noget hvis Gerner opførte sig normalt.

> Der er fandeme mange, der ikke tør og skrive i en news gruppe.
> Fordi de er bange for at træde "nogen følsomme sjæle" over fødderne.

Jeg har kun overfaldet en bestemt person, og han har selv lagt op til det
(igennem lang tid). Og der skal faktisk meget til før jeg gør det. Udover
denne person synes jeg tonen er god i denne gruppe og langt de fleste andre
jeg frekventerer. Jeg kan ikke lige komme i tanker om nogle fortilfælde hvor
andre er blevet "overfaldet". Bortset fra fra nævnte person.

> Prøv nu lige, at slappe lidt af.

Ja, og hvis du ikke selv vil gøre det, lader jeg den også lige gå videre til
"du ved nok hvem".

> Og husk på at det ikke er alle, der er net nørder.

Det ville da også være for kedeligt.

> Forsat go' aften TIL ALLE

Same to you.

Fra : Nicolai

Dato : 14-08-04 11:01

> Vi er efterhånden nogle stykker der ind imellem bliver temmelig trætte af
> hans ævl, og alt det lort han kaster i hovedet på folk. Forstå det hvem der
> kan......

Nogle stykker? - Kan du sige alle?

Fra : webhiker

Dato : 13-08-04 15:27

"Flemming Ploug" <flemming@elgelogen.dk> wrote in

> [...]
> luder......det bliver et helvede at finde en der er desperat og
> blind..... så vi slipper for hans galde her ...

Gerner skulle røvpules med et stort Franskbrød lige fra ovenen. !
Men først skal han pakkes ind i en sort affaldssæk , så kun den bumbsede
/ blegfede røv er til at få øje på. !
Man finder sku' ikke en ludder til ham. !
En pakkepost der siger BANG ville også være fint.....

Webhiker..........

Fra : iddqd

Dato : 13-08-04 15:37

Flemming Ploug wrote:
> Nogen der vil spytte lidt gysser i en pulje så Gerner kan få en
> luder......det bliver et helvede at finde en der er desperat og blind.....
> så vi slipper for hans galde her ...
>
> Bare en idé

Magen til ulækre gang personforfølgelse i har gang i her.

Jeg synes i skal tænke jer lidt om og så tage jer grundigt sammen, det
som i disker op med her er faktisk noget af værste jeg længe har set i
en seriøs gruppe på usenet.

I skulle skamme jer og skrup så over i mudderkastningsgruppen, eller
endnu bedre så hold jeres klamme holdninger for jer selv.

Mvh

Bruno

FUT: dk.snak.mudderkastning

Fra : malfoy_96

Dato : 13-08-04 17:32

> Nogen der vil spytte lidt gysser i en pulje så Gerner kan få en
> luder......det bliver et helvede at finde en der er desperat og blind.....
> så vi slipper for hans galde her ...
>
> Bare en idé

Måske "chicks with dicks" er noget for ham.

Malfoy

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 19:20

> [...]
> Nogen der vil spytte lidt gysser i en pulje så Gerner kan få en
> luder......det bliver et helvede at finde en der er desperat og blind.....

Problemet er, at Gerner har ret!

I er OT, og FPS hører til i dk.spil.computer.first-person-shooter

Jeg er enig med Bruno i, at I er lige et stykke over grænsen. Hvis I ikke
kan tage Gerners velmenende, men nogle gange grove, henstillinger, så kill
filter ham.

> Bare en idé

En dårlig ide, og jeg var tæt på at bede jeres Internet udbyder lære jer om
netikette!

Der er faktisk også voksne mennesker der følger grupperne....

> Flemming

Lars B

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 19:35

Lars Jensen wrote:
> [...]
> Jeg er enig med Bruno i, at I er lige et stykke over grænsen. Hvis I
> ikke kan tage Gerners velmenende, men nogle gange grove,

Jeg gider snart heller ikke at diskutere det her mere. Jeg tror ikke at der
er nogen her i gruppen der er uenige i at FPS spil hører til i
first-person-shooter iflg. gruppens fundats. Og dermed har Gerner ret i at
det er OT f.eks. at bringe indlæg om Doom3. Det som en del efterhånden er
ved at være trætte af er hans evindelige mudderkastning og lokumssprog. Og
så får han nogle gange igen af samme mønt. Jeg er enig i at det er lige at
gå over grænsen at oprette specielle tråde til det, men jeg synes også hans
opførsel og sprogbrug meget ofte går langt over grænsen. Og hvis vi
allesammen bare lagde ham i killfilter (tro mig, fristelsen er stor), så var
der da ikke nogen tilbage til at tage hånd om dem der fremover bliver
overfaldet af Gerner (og ikke kender ham), og derfor forsvinder fra de
grupper hvor han huserer.

> En dårlig ide, og jeg var tæt på at bede jeres Internet udbyder lære
> jer om netikette!

Og Gerner's sprogbrug er ikke et brud på netikette?

> Der er faktisk også voksne mennesker der følger grupperne....

Ja, gudskelov da.

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 21:27

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg gider snart heller ikke at diskutere det her mere. Jeg tror ikke at
der
> er nogen her i gruppen der er uenige i at FPS spil hører til i
> first-person-shooter iflg. gruppens fundats.

Så burde det også holdes der... det gør det også 100 gange nemmere for folk
der er interesseret i FPS kun at følge en gruppe

> Og dermed har Gerner ret i at
> det er OT f.eks. at bringe indlæg om Doom3.

Næmli, ja!

> [...]
> der da ikke nogen tilbage til at tage hånd om dem der fremover bliver
> overfaldet af Gerner (og ikke kender ham), og derfor forsvinder fra de

Desværre kunne Gerner godt bruge at være lidt venligere overfor
førstegangspostere der poster O.T. men Gerner er bare ikke en venlig person,
og han virker altid mavesur, og det er der ingen af os der kan gøre noget
ved.

Men at en enkelt person, som Gerner, er sur, betyder ikke at alle har lov at
være O.T...

> Og Gerner's sprogbrug er ikke et brud på netikette?

Hmmm, står der noget om sprogbrug i gruppens fundats? Men ellers har du ret,
man bør da tale pænt. Gerner er ikke direkte modbydelig, med mindre han
svares beskidt igen - han er bare aldrig glad og rar når han laver
henstillinger, men det kan man vel heller ikke kræve at personer skal
være...

Jeg har Gerner i mit kill filter, da jeg ikke gider at læse hans O.T.
henvisninger længere, og han laver ikke mange andre indlæg end det, så for
mig er han ikke en interessant person i usenet sammenhæng...

> Ja, gudskelov da.

Lars B

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 21:58

Lars Jensen wrote:
> [...]
> førstegangspostere der poster O.T. men Gerner er bare ikke en venlig
> person, og han virker altid mavesur, og det er der ingen af os der

Det er lidt mildt udtrykt.

> Men at en enkelt person, som Gerner, er sur, betyder ikke at alle har
> lov at være O.T...

Har jeg heller aldrig plæderet for.

> [...]
> mindre han svares beskidt igen - han er bare aldrig glad og rar når
> han laver henstillinger, men det kan man vel heller ikke kræve at

Nej, han er meget hurtig ved mudderkastningskanonen. Folk beder ham oftest
bare om at slappe lidt af, og så bliver de kaldt idioter og hvad har vi
ellers. Og så kører ruletten.

> Jeg har Gerner i mit kill filter, da jeg ikke gider at læse hans O.T.
> henvisninger længere, og han laver ikke mange andre indlæg end det,
> så for mig er han ikke en interessant person i usenet sammenhæng...

Det er for mig at se så også forklaringen på at du ikke helt forstår vores
reaktioner de sidste par dage. Hvis du havde læst alle trådene (inkl
..Gerner's indlæg) ville du have haft en fornemmelse af det. Men fred være nu
med det

Fra : Spangkuk

Dato : 13-08-04 20:42

> [...]

> Nogen der vil spytte lidt gysser i en pulje så Gerner kan få en
> luder......det bliver et helvede at finde en der er desperat og blind.....

Hvem FANDEN er Gerner ?? Og hvorfor kan jeg ikke få
en gratis luder ??

Spang

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-08-04 00:00

Spangkuk wrote:

> Hvem FANDEN er Gerner ?? Og hvorfor kan jeg ikke få

Jeg tror at Gerner er den tåbe som vi alle har i vores kill-filter
(sammen med BW).

Jesper G. Poulsen

Fra : Jan Vagle

Dato : 14-08-04 00:50

Spangkuk wrote:

> "Flemming Ploug" <flemming@elgelogen.dk> skrev

> Hvem FANDEN er Gerner ?? Og hvorfor kan jeg ikke få
> en gratis luder ??

*ROFL* !

1-0

--