Kan det skyldes hardware? eller?
Fra : Jim

Dato : 12-08-04 20:58

Hej gruppe,

Jeg synes at farcry blir rimelig tungt når jeg når ca 10 baner ind, kan det
skyldes min hardware? eller er systemet ved at være træt?

min computer er:

Intel 2,4 Ghz
1 GB DDR-Pc 2700 Ram
80+120 GB harddisk (begge 7200 rpm)
GFX 5900 XT Grafikkort.

OS: win xp pro

Hvad mener i?

NB: Er også postet i dk.edb.hardware

Hilsen Jim

Fra : John Lund

Dato : 12-08-04 21:17

Der er en bane hvor man er inde i et stort lager, hvor min PC også var ved
at tabe vejret når jeg brugte cry-funktionen. Ellers syntes jeg det har kørt
fint hele vejen igennem
(Min PC: AMD 2000+XP, 512 mb DDR 2700 ram, geforce 4 ti4200.)

Har du tjekket at din PC ikke er blevet for varm.

Mvh

John

Og stop nu alt det OT-fis. Brugerne kan ikke finde ud af at dele det ud i
undergrupper, og med den lille mængde indslag der her i gruppen så lad det
dog være.

Fra : Gerner

Dato : 12-08-04 21:34

On Thu, 12 Aug 2004 22:17:12 +0200, "John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Har du tjekket at din PC ikke er blevet for varm.

Har du tjekket at du svarer i den rigtige gruppe ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-08-04 22:33

Gerner wrote:

> Har du tjekket at du svarer i den rigtige gruppe ?

Hvad med at checke din citering paragrafrytter? (har bevidst valgt samme
citering som Gerner skumfidus)

Fra : Gerner

Dato : 12-08-04 23:15

On Thu, 12 Aug 2004 23:32:35 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Hvad med at checke din citering paragrafrytter? (har bevidst valgt samme
>citering som Gerner skumfidus)

Skriv det til ALLE du mener ikke kan citere, så kom igen, men du tør simpel ikke
skrive den slags til ALLE.
tøsedreng.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-08-04 23:23

Gerner wrote:
> Skriv det til ALLE du mener ikke kan citere, så kom igen, men du tør
> simpel ikke skrive den slags til ALLE.
> tøsedreng.

LOL

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 10:54

On Fri, 13 Aug 2004 00:22:55 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>LOL

Rigtigt, du er til grin.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 11:14

Gerner wrote:

> Rigtigt, du er til grin.

LOL

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 13:01

On Fri, 13 Aug 2004 12:13:55 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>LOL

Mere til grin.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 13:25

Gerner wrote:
> Mere til grin.

LOL

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 17:01

On Fri, 13 Aug 2004 14:25:17 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>LOL

Du behøver hjælp.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-04 17:26

Gerner wrote:
> Du behøver hjælp.

LOL
Det skal da ihvertfald ikke være et sted hvor du har været, det har
tydeligvis ikke hjulpet.

Fra : Jim

Dato : 13-08-04 10:25

Det skulle den ikke være for det spiller ingen rolle om jeg lige har tændt
comuteren eller om den har stået tændt en uges tid.

Og spillet er Patchet til 1.1

Fra : Gerner

Dato : 12-08-04 21:32

On Thu, 12 Aug 2004 21:58:10 +0200, "Jim" <migselv_6@spammail.hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Hej gruppe,
>
>Jeg synes at farcry

Spillet er FPS. Kan du ikke se det ?
Så er fps gruppen stedet for din debat.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kasper Aae

Dato : 13-08-04 14:40

> [...]

>Jeg synes at farcry blir rimelig tungt når jeg når ca 10 baner ind, kan det
>skyldes min hardware? eller er systemet ved at være træt?

Når du siger "tungt", hvad mener du så? Hvad er de præcise symptomer?

--
Kasper Aae

Fra : Jim

Dato : 13-08-04 16:58

små hak ind i mellem, og som om mouse sensitivity blir sat ned under
spillet, (nærmest som om spillet køre langsomere) og jeg kører kun i medium
grafik, så det kan vel ik være derfor.

Fra : John Lund

Dato : 13-08-04 17:38

Det er såvidt jeg ved blandt andet indstillingerne for visning af vand der
trækker godt på grafikkortet.

Har gennemført den på low på Geforce 4 ti 4200 uden andre hak en den
allerede beskrevne. Med medium på et Radeon 9600 pro har jeg også hakker

Prøv at stille enkelte af delene ned på low

Mvh

John

PS. håber du får denne besked mellem alt det støj der er i tråden.

Fra : Kasper Aae

Dato : 15-08-04 14:00

On Fri, 13 Aug 2004 17:57:32 +0200, "Jim"
> [...]

>små hak ind i mellem, og som om mouse sensitivity blir sat ned under
>spillet, (nærmest som om spillet køre langsomere) og jeg kører kun i medium

Bliver der læst meget fra harddisken mens det sker? Prøv at hente
Fraps og se hvad din framerate ligger på når det sker.

www.fraps.com

--
Kasper Aae